23-10-2008, 03:27 PM
Mads Christensen er jo kendt for at være stor tilhænger af det traditionelle og konservative. Tidligere hørte Gucci, Louis Vuitton, AP og B&O nok herunder. De seneste 10-20 år er alle disse brands så blevet fornyet i forhold til deres traditionelle image. Gucci fik Tom Ford ved roret og vendte biksen fra en dødssejler til det hotteste hotte i 90´erne. LV har ligeledes ansat en række top designere som bla. Marc Jacobs og Takashi Murakami der designer tasker lang fra hvad Mads Christensen kender som LV. AP kører en ny stil med farverige "poppede" ROO modeller og specielle haute horologie modeller i små serier som langt fra er traditionelle.
Jeg tror det er denne afvigen fra deres traditioner som Mads Christensen ikke bifalder og derfor benævner det "skrammel". Klassiske håndværker brands der pludselig afviger fra traditionerne.
Hvorvidt manden ved noget om ure skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke han gør. der ligger trods alt en del research bag hans udgivelser. Også på ursiden...
/Mads
Jeg tror det er denne afvigen fra deres traditioner som Mads Christensen ikke bifalder og derfor benævner det "skrammel". Klassiske håndværker brands der pludselig afviger fra traditionerne.
Hvorvidt manden ved noget om ure skal jeg ikke kunne sige, men mon ikke han gør. der ligger trods alt en del research bag hans udgivelser. Også på ursiden...
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)