25-08-2012, 02:08 PM
Det er jo ikke nogen hemmelighed at mit flyver Zeno har været på vej væk, mange gange og til en rigtig god pris, men så var jeg ude og eksperimenterer med at lave en god flyver-rem og som det plejer at være, så følger her en større billedserie.

Jeg har denne gang lavet et overlap på den normale rem, hvilket giver en noget kraftig rem op mod ur-kassen, som er i overstørrelse (55mm), så de to dele spiller bedre mod hinaden.
Selvom det er til den kraftige side, bliver det ikke ubehageligt, men læderet er super-soft, hvilket giver den gode bærekomfort, men har samtidig et godt hold på uret.
Nu er jeg blevet helt "forelsket" i mit ur igen og det bliver i min lille ur-samling
Vh. Michael

Jeg har denne gang lavet et overlap på den normale rem, hvilket giver en noget kraftig rem op mod ur-kassen, som er i overstørrelse (55mm), så de to dele spiller bedre mod hinaden.
Selvom det er til den kraftige side, bliver det ikke ubehageligt, men læderet er super-soft, hvilket giver den gode bærekomfort, men har samtidig et godt hold på uret.
Nu er jeg blevet helt "forelsket" i mit ur igen og det bliver i min lille ur-samling
Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)