22-08-2012, 10:28 PM
Jeg oplevede i forrige uge ved selvsyn en kunde komme ind til Klarlund på strøget. Han havde købt en Submariner date fra 90'erne på nettet af en italiensk forhandler. Da han modtog uret viste det sig, at lænken var uægte, men resten af uret var originalt. Italieneren svarede nu ikke længere på mails og mobil. Kunden havde købt uret for kr. 20.000.- fortalte han mig. Han ville gerne købe en ny original lænke incl. montering. Værstedschef Lars sagde, at den kunne de skifte med det samme. Pris som nogle af jer nok kender kr. 10.000.-
Lars tog ikke lænken fra kunden og destruerede den. Så det er vist en vandrehistorie. Jeg tror til gengæld, at man vi blive gjort opmærksom på ,at der er fundet uoriginale dele på uret, hvis det opdages i et service. Klarlund er AD, ikke tildvæsnet.
Historien viser, hvad mange i forvejen ved, at hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok ikke sandt. OG vær varsom med italienske forhandlere med mindre de er kendte, der er mange bad guys "down there".
Lars tog ikke lænken fra kunden og destruerede den. Så det er vist en vandrehistorie. Jeg tror til gengæld, at man vi blive gjort opmærksom på ,at der er fundet uoriginale dele på uret, hvis det opdages i et service. Klarlund er AD, ikke tildvæsnet.
Historien viser, hvad mange i forvejen ved, at hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok ikke sandt. OG vær varsom med italienske forhandlere med mindre de er kendte, der er mange bad guys "down there".
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)