22-09-2008, 12:47 AM
Lille Heuer logo er fint - og normalt skal de ikke have afskørede tal i subdials, det vr derfor min faktisk var rundt om selveste Chuck Maddox som kunne en masse om det ur, og gav det helt OK. Sinn har ofte de afskårne, men det er usædvanligere hos Heuer.
Din skal ha flyback vil jeg påstå - og hack - det har alle 222 og 230.
Fra 1974 kan det vel ikke være andet end 230 som sidder i den.
Du kan jo nok ikke lige kigge efter, for kassen fungerer jo ved at værk og skive med visere er samlet og stukket ned i kassen som en slags índerbox i en yderbox, og så skruet fast med de 4 små skruer på de 4 horn bagpå.
Du kommer altså ikke direkte til bagsiden, uden skive og krone skal af mener jeg.
Teoretisk kan den måske køres af en valjoux 23 i stedet for valjoux 230 - jeg mener de har samme dimensioner, men jo ikke flyback og hack - og jeg vil med sikkerhed sige at fra 1974 som du skrev, skal den være flyback
Ind til en vintage mand og få det checket - så der ikke er en forkert maskine i - det kan jo være det bare er en fejl i funktionerne - men lyder mærkeligt. Flyback er altså nederste pusher medens chronografen er i gang?
vh
Din skal ha flyback vil jeg påstå - og hack - det har alle 222 og 230.
Fra 1974 kan det vel ikke være andet end 230 som sidder i den.
Du kan jo nok ikke lige kigge efter, for kassen fungerer jo ved at værk og skive med visere er samlet og stukket ned i kassen som en slags índerbox i en yderbox, og så skruet fast med de 4 små skruer på de 4 horn bagpå.
Du kommer altså ikke direkte til bagsiden, uden skive og krone skal af mener jeg.
Teoretisk kan den måske køres af en valjoux 23 i stedet for valjoux 230 - jeg mener de har samme dimensioner, men jo ikke flyback og hack - og jeg vil med sikkerhed sige at fra 1974 som du skrev, skal den være flyback
Ind til en vintage mand og få det checket - så der ikke er en forkert maskine i - det kan jo være det bare er en fejl i funktionerne - men lyder mærkeligt. Flyback er altså nederste pusher medens chronografen er i gang?
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)