24-08-2008, 02:57 PM
Jeg kunne ikke finde på at anbefale noget at købe et 5513 som deres første og eneste Rolex. Omend det sagtens kunne holde til det. Et 5513 er hvad jeg anser som andet skridt i samler fasen når man har ejet de første 5-10 nyere Rolex´er. Så skal der ske noget nyt og jagten på disse vintage sager er langt sjovere, sværere og mere udfordrende end "bare" at købe et nyt/nyere Rolex. Derfor siger jeg ofte at nogen måske skulle kaste sig over vintage Rolex. Desuden er det ikke noget råd, men en anbefaling for det er en spændende verden
Hvad folk køber er så sandelig op til dem selv og det vigtigste er at de selv er tilfredse.
Men man bør ikke købe vintage Rolex før man har lidt ekspertise eller interesse for de gl. sager. Men det kommer helt af sig selv på et tidspunkt... Desuden koster de betydelig mere end de nyere modeller så det er elendig value for money. Så nej jeg vil ikke råde nybegyndere til at købe vintage.
/Mads
Men man bør ikke købe vintage Rolex før man har lidt ekspertise eller interesse for de gl. sager. Men det kommer helt af sig selv på et tidspunkt... Desuden koster de betydelig mere end de nyere modeller så det er elendig value for money. Så nej jeg vil ikke råde nybegyndere til at købe vintage.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)