10-05-2008, 11:45 AM
Larzovic Skrev:Prøv nu lige at læs hvad jeg rent faktisk skriver, jeg har ikke skrevet noget om Tukjærs samling, jeg aner ikke hvad han er indehaver af, og er sådan set ligeglad og har aldrig kommenteret hans samling. Jeg spurgte hvorfor han agtede at købe de 6-7 stks primært mellemklasseure(hvilket de jo er), istedet for at købe et enkelt eller to dyre ure fra luxus klassen. Simpelthen i ren nysgerrighed over at få at vide hvad hans forudsætninger er for at samle. Det fik jeg ikke svar på, istedet for blev det kørt helt op til noget det slet ikke er.
Min forudsætning for at samle er; jeg vil gerne have et bredt udvalg af Divers til fornuftige priser. Dermed ikke sagt at jeg ALDRIG køber et "luxus Ur", jeg tvivler bare på det da jeg gerne vil bruge mine ure til dagligt brug.
Jeg vil derfor hellere eje et Doxa Sharkhunter end et IWC Aquatimer.
Den ønskeliste jeg har sat på skrift tidligere er en naturlig fortsættelse på de ure jeg har nu.
Omega Seamaster 2254.50.00
Certina DS First
Accutron SW-200
Oris TT1 Titanium
Seiko Sumo
Tag Heuer Aquaracer
Breitling SuperOcean
Tutima DI 300
Accutron og Certina er sat til salg, de andre er keepers, intil videre....
Tvivler på at jeg ville blive mere glad for en samling der bestod af 3-4 Luxus Divers, men jeg er sikker på at andre ville......
"Mellemklasse" lyder også meget bedre end "middelmådig"
God pinse....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)