30-06-2012, 12:23 AM
For mig mister MM serien ikke noget som helst ved at hedde Seiko serien kræver bare noget af den som kigger nemlig at person ved noget om ure,
gør personen det ved vedkommen også hvad hun/han kigger på jeg syntes på en måde at det fedt at uret "forlanger" det af en,
sidst men ikke mindst vil jeg sige ja jeg går en smule op hvilke signaler mine ure
sender men jeg har ikke på nogen måde behov for at stive mig selv af med et produkt på armen der signaler luksus til mine medmennesker,uret sidder der heller ikke for at sige noget om mig som sådan andet end at man kan udlede af mit urvalg at jeg går op i ure og ikke kunne drømme om at bære et fake.
Jeg har haft ure mærker med både høj og lav genkendeligheds factor
men de har alle været båret af den samme grundlæggende årsag nemlig for min egen skyld
Nu tror jeg ikke man skal undervurdere respekten for Seiko i ur verden,
alle ved vist i dag hvilke magt/formåen de ligger inde med.
gør personen det ved vedkommen også hvad hun/han kigger på jeg syntes på en måde at det fedt at uret "forlanger" det af en,
sidst men ikke mindst vil jeg sige ja jeg går en smule op hvilke signaler mine ure
sender men jeg har ikke på nogen måde behov for at stive mig selv af med et produkt på armen der signaler luksus til mine medmennesker,uret sidder der heller ikke for at sige noget om mig som sådan andet end at man kan udlede af mit urvalg at jeg går op i ure og ikke kunne drømme om at bære et fake.
Jeg har haft ure mærker med både høj og lav genkendeligheds factor
men de har alle været båret af den samme grundlæggende årsag nemlig for min egen skyld
Nu tror jeg ikke man skal undervurdere respekten for Seiko i ur verden,
alle ved vist i dag hvilke magt/formåen de ligger inde med.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)