22-10-2007, 09:23 AM
Det er meget svært at sige om det har været poleret. Kanten står ikke knivskarp, men uret er jo også brugt og om det skylder brug eller polering er svær at sige. Jeg syntes der er en tendens til at de gl. Rolex havde en bredere kantslibning af hornene end de nye. Jeg har før set upolerede ældre Rolex med en tilsvarende bredere kant end på de nye.
Men jeg tør ikke sige om det er upoleret eller ej. Men dog i meget flot stand og en let polering vil få det til at stå som nyt. Mit 1655 (som også var upoleret) så værre ud end det her 1665 inden polering og det kom alligevel til at stå som nyt. Så det kan denne 1665 også.
Klarlund kan sætte et nyt indlæg på. Men med luminova perle og thin font desværre. Så vip lige det gl. oprindelige indlæg af inden du indleverer uret. Ellers beholder de det
De kan også bare sætte en ny perle i det eksisterende. Et NOS 1665 indlæg hænger bestemt ikke på træerne. Du kan være heldig at finde et nyere med T-perle men de er meget eftertragtede så sats ikke på det. Løse T-perler er lige så svære at finde
Jeg har heldigvis et T-indlæg på mit DRSD men har ikke kunnet finde et T-indlæg til mit Great white endnu. Så er selv på udkig.
Men held med uret. Det er bestemt et super flot eksemplar som vil pryde enhver vintage samling.
/Mads
Men jeg tør ikke sige om det er upoleret eller ej. Men dog i meget flot stand og en let polering vil få det til at stå som nyt. Mit 1655 (som også var upoleret) så værre ud end det her 1665 inden polering og det kom alligevel til at stå som nyt. Så det kan denne 1665 også.
Klarlund kan sætte et nyt indlæg på. Men med luminova perle og thin font desværre. Så vip lige det gl. oprindelige indlæg af inden du indleverer uret. Ellers beholder de det
Men held med uret. Det er bestemt et super flot eksemplar som vil pryde enhver vintage samling.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)