21-10-2007, 12:40 PM
Jeg har med stor interesse læst artiklen af Mads Gjødesen, da jeg er en Wannabee ur-samler, men ikke på nuværende tidspunkt har pengene til dette
Derfor var det selvfølgelig nærlæggende at læsse denne i øvrigt rigtig gode artikel.
Certinaèn var et godt bud på et ur til sådan en "nybegynder" som mig. Meeen der er jo altid noget man hellere vil ha.
Jeg er til Chronograf og Large ure.
Så jeg var også inde omkring U-boat og lure, der var der en der foreslog mærket WT STEEL, som alternativ til U-boat.
Var så inde og kigge på dette ur, de advarede kraftigt imod, at købe uret på nettet da deres garanti ville bortfalde hvis ikke uret blev købt hos en Autoriseret forhandler. Jeg fandt så også en i DK, diamonds4ever.dk.
De har WT STEEL i forskellige klasser, Grandeur Quarts og Swiss Edition.
Problemet er så, at de kun har Chronogaf ure i Quarts klassen. Og de er ikke specielt billige Ift. Certina som jo er mekaniske.
Så spørgsmålet er om jeg simpelhen må erkende, at jeg ikke kan få et "ordentlig" ur med de ønsker jeg har, til den pris?????
Og hvis i skulle anbefale et fra WT STEEL, hvilket et skulle de så være????
Mange ?? fra en total nybegynder i Ur-verden, håber i kan bære over med disse.
Men hvorfor ikke gøre brug af jeres viden
Derfor var det selvfølgelig nærlæggende at læsse denne i øvrigt rigtig gode artikel.
Certinaèn var et godt bud på et ur til sådan en "nybegynder" som mig. Meeen der er jo altid noget man hellere vil ha.
Jeg er til Chronograf og Large ure.
Så jeg var også inde omkring U-boat og lure, der var der en der foreslog mærket WT STEEL, som alternativ til U-boat.
Var så inde og kigge på dette ur, de advarede kraftigt imod, at købe uret på nettet da deres garanti ville bortfalde hvis ikke uret blev købt hos en Autoriseret forhandler. Jeg fandt så også en i DK, diamonds4ever.dk.
De har WT STEEL i forskellige klasser, Grandeur Quarts og Swiss Edition.
Problemet er så, at de kun har Chronogaf ure i Quarts klassen. Og de er ikke specielt billige Ift. Certina som jo er mekaniske.
Så spørgsmålet er om jeg simpelhen må erkende, at jeg ikke kan få et "ordentlig" ur med de ønsker jeg har, til den pris?????
Og hvis i skulle anbefale et fra WT STEEL, hvilket et skulle de så være????
Mange ?? fra en total nybegynder i Ur-verden, håber i kan bære over med disse.
Men hvorfor ikke gøre brug af jeres viden

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)