23-05-2007, 07:04 PM
...og heller ikke 251, jeg ville vælge. Der findes andre Panerai ure, der umiddelbart har mere potentiale, når man tænker investering. Pam90 er en model, der har kørt siden D-rækken, så intet specielt der. Og pam251 har det 'handikap', at cronometre og hvide skiver aldrig rigtig har været super Panerai sællerter.
Hvis jeg skulle investere i et pam for ca. 35.000,- ville jeg gå efter et brugt panerai, der havde vist en værdistigning allerede. Og der er mange valg i den prisklasse.
Men igen - man kan aldrig vide... Det kan jo være, at pam251 om 10 år er det hotteste hotte...? I øvrigt tror jeg dit Big Pilot er en rigtig god investering, hvis det er den første udgave med 5002 dikkeværk...
Hvis jeg skulle investere i et pam for ca. 35.000,- ville jeg gå efter et brugt panerai, der havde vist en værdistigning allerede. Og der er mange valg i den prisklasse.
Men igen - man kan aldrig vide... Det kan jo være, at pam251 om 10 år er det hotteste hotte...? I øvrigt tror jeg dit Big Pilot er en rigtig god investering, hvis det er den første udgave med 5002 dikkeværk...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)