20-03-2007, 01:46 AM
Jeg ved ikke meget om ure, men jeg ved til gengæld lidt og afstemninger.. Jeg tror (ved det dog ikke med sikkerhed) at vedkommende der lavede afstemningen er kommet til at trykke fx 1 i antal dage afstemningen skal køre.. For lige nu er den afsluttet! Normalt vil man nemlig heller ikke kunne se resultat før man HAR stemt selv! Hvis ikke det er dét ved jeg det ikke lige..
For at rette fejlen tror jeg at en moderator kan trykke "ændre" ved første indlæg og i bunden ændre indstillingen af hvor lang tid den skal løbe.. Muligvis tager jeg fejl, men tjek det evt. Det ser for mig ud som om at der er nogle der er blevet "snydt" for deres stemme!.
Jeg har nemlig heller ikke har mulighed for at stemme, hvilket jeg nok heller ikke vil, da jeg et eller andet sted gerne ville være medlem af sådan en forening, men på den anden side ikke har lyst til at betale 500,- årligt når jeg skal studere fra sep. og samtidig have råd til lejlighed på amager og andet en pasta og ketchup!
Dér kan en plov pludselig vise sig at være en mindre formue!
For at rette fejlen tror jeg at en moderator kan trykke "ændre" ved første indlæg og i bunden ændre indstillingen af hvor lang tid den skal løbe.. Muligvis tager jeg fejl, men tjek det evt. Det ser for mig ud som om at der er nogle der er blevet "snydt" for deres stemme!.
Jeg har nemlig heller ikke har mulighed for at stemme, hvilket jeg nok heller ikke vil, da jeg et eller andet sted gerne ville være medlem af sådan en forening, men på den anden side ikke har lyst til at betale 500,- årligt når jeg skal studere fra sep. og samtidig have råd til lejlighed på amager og andet en pasta og ketchup!
Har ikke haft et armbåndsur siden jeg var en lille knægt! Og det var med velkrolukning :S

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)