06-06-2012, 09:55 PM
Sociologen Skrev:Faurschou Skrev:Umiddelbart er jeg overbevist om, at det er Kamstrups crossfit som har gjort underværker, idet jeg har set flere i mit lokale fitness center med sådan en krop.Jeg spurgte netop, fordi jeg ikke har set nogen i "mit" center, der dyrker crossfit, og har en sådan overkrop :)
...
Personligt er jeg ikke fan af at poste billeder af ens nøgne overkrop, idet jeg associerer det med en adfærd udvist af unge ml. 15-17 år.
Helt enig i sidstnævnte og sletter nu mit billede :) Har det i øvrigt på samme møde med folk, der partout skal skrive, hvad de løfter i bænkpres, squat mv.
Jeg vil sige tak til Jer begge (Kamstrup og Sociologen) for forståelsen. Jeg var ret nervøs for at min kommentar skulle blive fortolket forkert.
Og jeg er helt enig hvad angår det sidste i dit indlæg, Sociologen. Jeg fortæller kun kort om min udvikling fra starten og til nu for at illustrere, at det blot er starten som er hård. Det samme angår historien om min udvikling fra et dovent drog til en frisk hingst.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)