25-02-2007, 10:57 AM
for at kunne gå videre med idéen om oprettelse af en urforening kunne jeg godt tænke mig at få at vide, hvormange der seriøst egentlig er interesserede.
for at fortsætte med idéen, mener jeg, at der burde være et minimum på 40 medlemmer.
afstemningen kører i 14 dage!
efter indlæggene i threaden "danske urentusiaster" fastsætter jeg eksempelvis følgende betingelser og ydelser:
da jeg står alene med denne thread, ved jeg ikke om følgende kan lade sig gøre - det drejer sig ligenu bare om at få et overblik over tilslutningen.
skulle der være flere end 40 medlemmer vil jeg gå igang med at finde folk der vil udarbejde et koncept for foreningen.
1. kontingent 500 kr årligt
2. urmøde 2x årligt ( horsens og københavn)
3. rejse til urmesser, manufakturer hvert andet år
4. genoplivning af urauktionen
5. oprettelse af medlemsblad som pdf-fil med tilbud fra urmagere
6. rabat ved urmagere og -butikker
er spændt på resultatet!
mvh
klaus
for at fortsætte med idéen, mener jeg, at der burde være et minimum på 40 medlemmer.
afstemningen kører i 14 dage!
efter indlæggene i threaden "danske urentusiaster" fastsætter jeg eksempelvis følgende betingelser og ydelser:
da jeg står alene med denne thread, ved jeg ikke om følgende kan lade sig gøre - det drejer sig ligenu bare om at få et overblik over tilslutningen.
skulle der være flere end 40 medlemmer vil jeg gå igang med at finde folk der vil udarbejde et koncept for foreningen.
1. kontingent 500 kr årligt
2. urmøde 2x årligt ( horsens og københavn)
3. rejse til urmesser, manufakturer hvert andet år
4. genoplivning af urauktionen
5. oprettelse af medlemsblad som pdf-fil med tilbud fra urmagere
6. rabat ved urmagere og -butikker
er spændt på resultatet!
mvh
klaus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)