05-06-2012, 06:00 PM
Med fare for at komme til at lyde som en mand der ikke har noget liv; crossfit - crossfit - crossfit!
Crossfit er det nye sort, og har lige så mange modstandere som tilhængere. Og jo, gu f.... er det hårdt, men resultaterne taler for sig selv. Jeg har selv trænet meget de sidste 20 år, you name it, I've tried it
Men da jeg startede på at dyrke crossfit for ca. 6 måneder siden, genfandt jeg lysten til at træne. Havde gennem længere tid kørt rigtigt meget på cykel, 12-15 timers træning om ugen, hvor jeg nu bruger ca. 5 timer om ugen på crossfit. Det skal dog lige siges at jeg også tænker over hvad jeg spiser, og det kombineret med crossfit gjorde at jeg på 2 måneder, først tabte 4 kg, og de efterfølgende 4 måneder tog jeg så 4 kg muskler på. Og hvad får man så ud af det, en slutvægt på 85, fedtprocent på 5-6-stykker.
Mvh. Kamstrup
P.S. Længe leve selvglæden
Crossfit er det nye sort, og har lige så mange modstandere som tilhængere. Og jo, gu f.... er det hårdt, men resultaterne taler for sig selv. Jeg har selv trænet meget de sidste 20 år, you name it, I've tried it
Mvh. Kamstrup
P.S. Længe leve selvglæden

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)