02-01-2007, 10:37 AM
Citat:Der er da utroligt at jeg skal opleve det !
At her i forumet sidder de gamle og rakker ned på andre evt "førstegangskøbere" pga. signalværdien og blærerøvstrangen ved rolex køb.
Efter at have set og læst flere af deres egne links, skal de vist feje for egen dør først, eller den med glashuset
Der er ikke nogen der er hurtigere til at komme med nye billeder, billeder med ure til jule turen osv. osv.
Så jeg ved ikke hvem der har BLÆRERØVSTRANG .
Ham der køber sit første rigtige og eneste Rolex, ny eller gammel.
Eller ham der gang på gang, viser sine ure frem på forumet ????
Har man først forvildet sig ind på forumet her på vintageure tror jeg de værste "smart ass´es" med blærerøvstrang er sorteret fra. Så de folk som er herinde, der vælger at købe et sprit nyt Rolex, gør det nok ikke for at blære sig, men fordi at de har undersøgt sagerne til bunds og fundet frem til at et nyt Rolex er det de vil have. Respekt til dem....
Desuden har jeg på intet tidspunkt anset dette forum som et sted hvor man poster ur-billeder for at blære sig. Tvært imod kender jeg personligt mange af brugerne og ved at deres passion for ure langt overskygger deres blærerøvs trang. Så poster folk billeder, er det for at vise ure og intet andet. Jeg håber ikke at brugerne undlader at poste billeder af frygt for at blive stemplet som blærerøve.
Nogen vælger at købe en ny bil til 300-400 kkr mens andre kører i brugt bil og bruger pengene på ure
Men det kan da være jeg har misforstået noget
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)