02-11-2006, 11:00 PM
Man skal vel ikke kommentere bare for kommentarens skyld, men det er utroligt få af de ting du skriver Baun, som jeg ikke selv ville have skrevet på helt samme måde - også her
Det er helt klart jeg har selv "unger" på 25 og 29 som elsker at låne mine ure - visse Omega til visse lejligheder, visse Zenith eller andet til andre, men de siger præcis: Det er skønt at have noget på som går uden batteri og som andre ikke lige har på.
En sød pige sagde til en af dem "sjovt du har dit skoleur på - det kunne jeg li" - Ja nogle af dem de vælger kan ligne det, men jeg lover det er helt ok og vækker opmærksomhed
vh
Det er helt klart jeg har selv "unger" på 25 og 29 som elsker at låne mine ure - visse Omega til visse lejligheder, visse Zenith eller andet til andre, men de siger præcis: Det er skønt at have noget på som går uden batteri og som andre ikke lige har på.
En sød pige sagde til en af dem "sjovt du har dit skoleur på - det kunne jeg li" - Ja nogle af dem de vælger kan ligne det, men jeg lover det er helt ok og vækker opmærksomhed
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)