27-09-2006, 08:48 PM
hannover_dk Skrev:MIR Skrev:Når du nu selv tolker MINT som upoleret, kan jeg da godt forstå du ville blive skuffet, hvis der i annoncen stodt anført MINT, og klokken så var poleret. Men fordi der er tale om et udtryk der tolkes bredt, ville det - efter min mening - være en smule letsindig at gå udfra klokken rent faktisk ER upoleretJeg ville slet heller ikke have anket over annoncen, sælger skriver det er let poleret - jeg ved at MINT dækker over mange ting, så jeg synes ikke det er specielt interesant lige med annoncenIøvrigt har sælger i den annonce der omtales øverst oppe i denne tråd, anført at uret er let poleret!
Med venlig hilsen
Michael Reitzel
Jeg mener bare rent principielt jeg ikke mener man skal bruge betegnelsen MINT på et poleret ur.
Det var ikke mig der kritiserede sælgeren, og jeg er enig i at det kan være et problem når tråden begynder med en ting, og slutter med noget lidt andet, som her om et poleret ur er MINT. Jeg synes det skal være sådan rimeligt som nyt for at hedde MINT - og det er et poleret ur ikke, - med mindre det er poleret med Colgate MINT- altid frisk i åndenSorry
.....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)