27-09-2006, 02:19 AM
ohw Skrev:Jeg har selv set lidt på 523. Prøvet den med automatgear, det er et must for mig, og den var lidt tung i det. Den 5'er skal mindst have en 2,5 l! Problemet med BMW er, at de som standard kun er fire hjul, sæder og metaloverdækning. Resten er tillæg! 325 coupe koster som privatleasing 6500/mdr. Men med det udstyr jeg vil have, inkl. elstra km, ligger vi på 8 kilo/mdr, men det er stadig den mest optimale løsning for mig (hvis jeg ikke vil have en Ford Mondeo 1,6), da jeg køre meget for firmaet. Man skal også huske på, at værditabet i en coupe kan være et rystende oplevelse. Det behøver man ikke tænke på ved privatleasing.
Jeps, 523i er nemlig møg sløv med automatkasse. De helt første E60'ere er 520i'ere, og de er helt gale (men billige).
Privatleasing på 6.500 / md er slet ikke galt for en 325i coupe. Jeg havde regnet med en meget højere pris. Jeg går ud fra at vi taler 24 mdrs leasing, her, incl moms ? (privatleasing).
156.000 + (hvad?) 20k'ish udbetaling er alligevel et pænt omkostningsniveau, men sådan er spillet jo.
Morgan
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)