19-04-2005, 03:19 PM
mup Skrev:Da jeg her i januar besluttede mig for at købe en ny SUB, var jeg lidt i tvivl om det nu skulle være, "bare" en alm. SS SUB, eller en LV.
Jeg talte med Flemming(hos Klarlund), han mente bestemt ikke LV blev et samlerobjekt som holdt skyhøj pris, i løbet af ca. 2år ville LV'en være fuldt tilgængeligt på samme niveau som den alm. SUB, han viste mig faktisk et eksemplar af slagsen, og sagde at om nogen tid, kunne han da sagtens bygge en SS SUB om til en LV uden problemer.
Så det blev til en SS SUB, som jeg er meget glad for.
MIchael
Prøv at kontakte Flemming eller Ole i dag, og spørg, hvornår du kan få lev. en 16610 LV ....
Samlerobjekt eller ej - leveringstiden er p.t. meget laaaang ... jeg kan næsten garantere dig, at såfremt du ikke har stået på venteliste længe, så går der mindst et lille års tid før du får en opringning. Men prøv som sagt selv at kontakte ovennævnte. Jeg tror du bliver overrasket - specielt når jeg læser det du skriver.
De grønne Subs der p.t. er til salg herhjemme, er enten købt i udlandet, eller også er der tale om ure, folk der har stået på venteliste, langt om længe har fået leveret, hvorefter de fluks forsøger at "lave" lidt hurtige penge - hvis muligt. Nøjagtigt det samme som foregår mht Daytona modellen i stål. Nej, der er ikke tale om leveringstiden på grønne Subs hos aut. forhandlere i DK er blevet kortere inden for de seneste måneder.
Hvornår er Klarlund i øvrigt begyndt at ombytte af ure sådan uden videre ....? Hvis man først har købt en 16610, har man såvidt jeg ved, aldrig bare kunnet stikke hovedet forbi butikken på et senere tidspunkt mhp en ombytning ....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)