19-04-2005, 12:22 AM
basalt set er situationen således (hvis jeg ellers har fattet dig korrekt):
Budget: 20.000
Preference TAG Heuer
Du ser på runde ure og på firkantede.
Du er åben over for nye såvel som gamle.
Du ser på chronografer og alm. ure.
Det skal nok snævres en hel del ind
Jeg vil anbefale dig at zappe lidt rundt på nettet for at få afklaret, hvad du egentlig vil have. Generelt kan man måske sige, at langt de fleste betalbare ure (og mange fælt dyre ure) har nogenlunde samme værker. Det vil typisk være ETA modellerne 2824 og 7750 eller lignende. Du skal enten gå efter decideret vintage ure eller meget, meget dyre ure for at bryde det mønster.
Mht. TAG uge, så er deres gensalgsværdi langt fra særlig god, men dog skal det tilføjes, at de i de seneste år har relanceret mange af deres klassiske ure. problemet med TAG er måske det, at de stadig lider af et image som et overprissat modeur, med uinteressante quartz ure.
Hvis du derimod synes om hvad du ser, skal du bare gå til fadet.
Mvh JAcob H
Budget: 20.000
Preference TAG Heuer
Du ser på runde ure og på firkantede.
Du er åben over for nye såvel som gamle.
Du ser på chronografer og alm. ure.
Det skal nok snævres en hel del ind
Jeg vil anbefale dig at zappe lidt rundt på nettet for at få afklaret, hvad du egentlig vil have. Generelt kan man måske sige, at langt de fleste betalbare ure (og mange fælt dyre ure) har nogenlunde samme værker. Det vil typisk være ETA modellerne 2824 og 7750 eller lignende. Du skal enten gå efter decideret vintage ure eller meget, meget dyre ure for at bryde det mønster.
Mht. TAG uge, så er deres gensalgsværdi langt fra særlig god, men dog skal det tilføjes, at de i de seneste år har relanceret mange af deres klassiske ure. problemet med TAG er måske det, at de stadig lider af et image som et overprissat modeur, med uinteressante quartz ure.
Hvis du derimod synes om hvad du ser, skal du bare gå til fadet.
Mvh JAcob H
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)