Sub eller SD
Guru13 Skrev:
Claus Larsen Skrev:Hej MB

Jeg ville vælge Sea-Dweller. Icon_e_biggrin Jeg har også stået med begge to, og der var ingen tvivl, Submarineren måtte vente.

Claus

og beholdt min Sub. Icon_razz
SD'ern er højere, dato'en virker lidt kelin, og samtidig er skiven vistnok 'en eller få mm større i diameter( venligst ret mig hvis jeg tager fejl, vist nok pga. det tykkere glas ). Visuelt har det betydning, idet Sub'en virker større.
Robusthed... tja for mig er følelsen den samme... og jeg kan godt lide cyklopen.
Prøv begge på din arm og vælg så den DU bedst kan lide.
Der er iøvrigt overraskende mange brugt SD'er til salg, og det tog mig da også en rum tid at få det solgt. Samtidig var flere at de Sub's jeg var interesseret i hurtigt solgt.

Guru13

Her på Vintageure.dk ...ser salgssiderne p.t. således ud:

4 stk. Sea-Dweller
6 stk. Submariner Date
10 stk. Submariner Date guld/stål og/eller LV

Hvad der er lettest at sælge vil jeg ikke forholde mig til, men der er et klar overtal af Submarinere med dato, hvilket jeg oftest synes er tilfældet. Mener ikke at kunne huske, at der nogensinde har været flest SD'ere til salg.

De to ure føles forskellige - også at have på armen. SD'eren er kraftigere og højere i kassen og virker klart mere robust, hvilket det også er. Men stik hovedet forbi Klarlund eller en af de mange vintageforhandlere og prøv begge modeller på armen. En af disse har p.t. et større udvalg (årgange!) af Submariner Date. Nå men jeg ville fortsat uden at blinke vælge Sea-Dwelleren. Men smag og behag ... Icon_e_wink
Svar

Beskeder i denne tråd
Sub eller SD - af MB - 03-04-2005, 01:29 PM
Re: Sub eller SD - af MikaelHansen - 03-04-2005, 05:05 PM
[Intet emne] - af Claus larsen_phpbb3_import15728 - 03-04-2005, 07:01 PM
Har / har haft begge... - af guru13 - 03-04-2005, 08:25 PM
den er god nok - af Mikael L._phpbb3_import15700 - 03-04-2005, 10:52 PM
Re: Har / har haft begge... - af MikaelHansen - 04-04-2005, 10:45 AM
Re: den er god nok - af Guest - 04-04-2005, 07:20 PM
[Intet emne] - af Pi2Mi - 08-04-2005, 04:01 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)