15-11-2004, 09:04 PM
Hej
tak for svarene - som du/I nok kan fornemme er jeg meget i tvivl. Ure til en pris på kr. 500.000 er mere hvad jeg kan få godkendt af den bedre halvdel. Har ellers holdt en salgstale for hende i denne- og sidste weekend, mennn den hoppede hun ikke på
Rolex er ikke på ønskelisten, da jeg har Rolex og nyder urene hver dag.
Mads Gjødesen... jeg havde en lille ide om at Breguet prisleje ligger i den "tunge" ende- hvorfor jeg forsigtigt kom med et lille gæt, men det holdt desværre ikke...
En tur ind til Ole Mathiesen og evt. Wempe i Hamborg er nok inde for nærmeste fremtid.
AP skal undersøges endnu mere - har set dem der er tilsalg på siden her - disse syntes tiltalende men vil lige "tjekke" yderligere info.
AP´s Classique Quantieme Perpetual - skal lige se dette ur.
Hilsen John S.
Rolex er ikke på ønskelisten, da jeg har Rolex og nyder urene hver dag.
Mads Gjødesen... jeg havde en lille ide om at Breguet prisleje ligger i den "tunge" ende- hvorfor jeg forsigtigt kom med et lille gæt, men det holdt desværre ikke...
En tur ind til Ole Mathiesen og evt. Wempe i Hamborg er nok inde for nærmeste fremtid.
AP skal undersøges endnu mere - har set dem der er tilsalg på siden her - disse syntes tiltalende men vil lige "tjekke" yderligere info.
AP´s Classique Quantieme Perpetual - skal lige se dette ur.
Hilsen John S.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)