20-08-2004, 08:45 PM
ærgelses tårer.
HVORFOR kan jeg bare ikke have mit Pam88 på mit håndled ? Jeg har nu gået med det i 8 dage... de sidste 3-4 dage var under egen tvang... det skulle på.
Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere. Det er stort... ( ikke grine Thor O ), det er højt, det er tungt... og jeg går med hånden på maven for ikke at støde det imod alverdens ting. I den uge var skuffer, skabe, dørkarme !, bildøre, osv djævlens opfindelse.
Ja selv vægge og mure der var tættere på end 3 meter var potentielle "stødere". Uret gik med mig og bestemte.. det var ikke mig der gik med uret.
Jeg kan mærke det... vi bliver aldrig "dus"... så måske er det ikke en keeper... eller
Så var det dejligt at få Sea Dwelleren på igen ( undskyld, jeg ved det er Panerai forum )
Er der andre af jer Pam folk der kender dette ?
Mvh
Lyng
Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere. Det er stort... ( ikke grine Thor O ), det er højt, det er tungt... og jeg går med hånden på maven for ikke at støde det imod alverdens ting. I den uge var skuffer, skabe, dørkarme !, bildøre, osv djævlens opfindelse.
Jeg kan mærke det... vi bliver aldrig "dus"... så måske er det ikke en keeper... eller
Så var det dejligt at få Sea Dwelleren på igen ( undskyld, jeg ved det er Panerai forum )
Er der andre af jer Pam folk der kender dette ?
Mvh
Lyng

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)