25-06-2004, 01:34 PM
Jeg foretrækker absolut 16600 Sea-Dweller fremfor hvilket som helst andet moderne Rolex. Selvfølgelig har jeg ikke behov for at dykke til 1220 meter, jeg har heller ikke brug for gangreserve indikator, kronograf eller andre finesser på mine andre ure, men tænk hvis vores biler KUN kørte frem og tilbage og ikke tilbød os alt det andet "lir". Hele Casio G-Shock kollektionen lever netop af mænds "gadget"-fetichisme, selvom 99,99% kun bruger tids- og dato-angivelserne på uret.
Jeg kan godt lide hele den "overall feel" af soliditet på Sea-Dwelleren, og idet jeg ikke er vildt begejsret for cyclops-øjet over datoangivelsen, så er Sea-Dwelleren endnu mere at foretrække for mit vedkommende. Denne extremt solide konstruktion er oprindeligt skabt for at kunne holde vandet tilbage i 1220 meter, og i det lys kan jeg godt forstå at mange - selv vand-sky personer - tiltrækkes af disse extreme dykkerure.
Jeg kan godt lide hele den "overall feel" af soliditet på Sea-Dwelleren, og idet jeg ikke er vildt begejsret for cyclops-øjet over datoangivelsen, så er Sea-Dwelleren endnu mere at foretrække for mit vedkommende. Denne extremt solide konstruktion er oprindeligt skabt for at kunne holde vandet tilbage i 1220 meter, og i det lys kan jeg godt forstå at mange - selv vand-sky personer - tiltrækkes af disse extreme dykkerure.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)