Den største skuffelse..........
berg Skrev:
Peter Skrev:Hej Ivan

Jeg kan dog sagtens skille kopi fra original, men jeg er dog 100% enig med dig det mærke er alt for opreklameret.

MVH Peter

tror nu der findes en kopi eller to derude der også ville narre dig... ;)
Tvivler Icon_e_biggrin1 En urmager tjekker jo også værket.... HVIS han er i tvivl..... JEG kunne sagtens tage fejl...
Svar
Claus Tukjær Skrev:
berg Skrev:
Peter Skrev:Hej Ivan

Jeg kan dog sagtens skille kopi fra original, men jeg er dog 100% enig med dig det mærke er alt for opreklameret.

MVH Peter

tror nu der findes en kopi eller to derude der også ville narre dig... ;)
Tvivler Icon_e_biggrin1 En urmager tjekker jo også værket.... HVIS han er i tvivl..... JEG kunne sagtens tage fejl...

Nu var det jo første gang jeg havde et Hublot i hånden... Værket ligner mistænkelig meget 7750, og finishen er godt under hvad jeg har set fra f.eks. Frederique Constant, som koster 1/4 af et Hublot, så derfor min mistanke Icon_e_wink
Svar
Ved udelukkende at kigge, er jeg overbevist om at alle kan snydes!

//Berg
Svar
Ivan Skrev:Man havde jo hørt en masse og set en masse billeder, så jeg var målløs da jeg første gang havde et Hublot Big Bang i hænderne. Jeg var overbevist om at det måtte være en kopi(hvilket udløste en lidt pinlig samtale med kunden, der dagen før havde sluppet 70000kr. for uret Icon_e_biggrin1 ).
Det må være et af de mest opreklamerede ure i de højere luftlag...
Believe me it is.That much money for a AP copy with a run of the mill caliber.Just shows how little some people know about watches. Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Umiddelbart lander mit valg på Patek Philippe ref. 5711.

Det er et flot ur, men prisen er klart uforholdsmæssig ift. ydelsen. Vi taler om 179.000 kr. for et sportsur i stål, men reelt set er det ikke egnet til sport, da det er skrøbeligt og meget let.

Det var bl.a. et af grundene til, at jeg tilbage i marts valgte IWC ref. 500503 fremfor PP ref. 5711.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)