Hvad mangler i din samling?
#11
Avantismo Skrev:Men er nu også meget tilfreds med den nuværende beholdning.
Med god grund....
Svar
#12
Det er nogle spændende ure, der bliver nævnt, men jeg mangler lidt, hvorfor de hører til i samlingen? Icon_smil Det er helt fair, hvis det er fordi, det er et super fedt ur, men det kunne jo være, at I havde en anden årsag til at erhverve jer netop det/de ur.

Citat:men der skal ikke herske nogen tvivl om at havde jeg uanede (eller bare mange) midler, ville det se meget anderledes ud.

Hvad ville du i så fald samle på? Icon_smil

/Mads
Svar
#13
WatchThis.dk Skrev:Hvad ville du i så fald samle på? Icon_smil
Svært at sige.

Min røde tråd har altid været ure jeg kan lide Icon_e_wink og det, sideløbende suppleret med noget AP/PP samling (nu forudsætter vi det med uanede midler) ville nok være nogenlunde det. Og som en lille biting, kunne vintageure med militær tilknytning være spændende. Noget jeg finder interessant, men aldrig har kunnet/ville prioritere.
Svar
#14
Jeg har fundet ud af, at når jeg får et panerai om armen, så giver det en helt særlig følelse som andre mærker ikke har formået. Hvad mangler så ? Et submersible af en art, et logo base, eller blot en ETA base luminor og måske med tiden, noget radiomir i guld som rigtig dress ur Icon_razz
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#15
En Bill Yao Stingray
Svar
#16
Som I sikkert har bemærket har jeg set mig lidt varm på et Breitling Navitimer, men et Omega Speedmaster med læderrem ville heller ikke være dårlig...Og hvorfor?!

Fordi jeg synes det er nogle møglækre ure, med en god historie!!

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
#17
Vintage Seamaster 300
Vintage Railmaster
Omega militær 2777 Royal Air Force
Helt org. Ranchero med sort skive

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#18
Et IWC 3705, et 3756-07 og et 5002.
Så vil jeg mene min"Samling" er kommet godt omkring de "ny-klassiske" IWC sportsure, hvor jeg især syntes den keramiske flieger mangler.
Det har dog ret lange udsigter og jeg tror ikke det komme til at ske. :-(
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
#19
Jeg er ved at få afsat mine ure, for at få en tudor BB, det er hvertfald det der er tankerne, lige nu. Men som vi alle ved, kan det ændre sig hurtigt. Efter det er planen at gå efter en Speedmaster, enten fra ny eller fra 1997(mit fødeår). Også vil en seadweller 16600, passe perfekt ind. For mig vil det være ure til enhver situation, og jeg vil helst ikke have mere end 3 ure.
Mere realistisk er det dog kun jeg får landet tudor'en og speedy'en, helst inden udgangen af 2015 Icon_razz
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#20
Jeg får aldrig en direkte ursamling/samling af ure
Og har indset at jeg sjældent ender ud med hvad jeg har kigget på gennem længere tid,
Der er for mange fristelser, præcis som da man jagtede pigerne. Icon_e_biggrin1

Så jeg lader tilfældighederne råde, Ud fra hvad der er på markedet når jeg er markedet,
det har vist sig at fungerer virkelig godt. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)