Hvad mangler i din samling?
#1
Jeg kom til at tænke på, hvad der mangler i min samling, og hvilken vej jeg gerne vil med mine ure. I den forbindelse kunne det være interessant, hvad I andre går med af tanker om jeres ure og samling.

Jeg ved, nogle samler på Rolex, flere på Omega, og nogle har måske ikke fundet den endelig vej og prøver mange forskellige ure.

Selv vil jeg gerne samle de (for mig) ikoniske ure, og da jeg samtidig mangler et dress-ur, så er valget faldet på et Reverso som det næste køb Icon_smil

Hvad mangler I jeres samling og hvorfor?

/Mads
Svar
#2
Her er dem jeg ønsker mig: Reverso Grande GMT, JLC master Chronograph, JLC Duometre Chronograph eller en Duometre Quantieme Lunaire, PP 5712, PP 2499
Svar
#3
Mere Panerai Icon_e_wink
Svar
#4
Sociologen Skrev:Mere Panerai Icon_e_wink

Hørt!

Kunne godt tænke mig et radiomir igen på et tidspunkt!
Svar
#5
Daytona Paul newmann version...
Mvh Kim 
Svar
#6
Avantismo Skrev:Daytona Paul newmann version...

Din skide kapitalist Icon_mrgreen Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
Avantismo Skrev:Daytona Paul newmann version...
Thomas har en til de 900000 kr. Så er der bare med at slå til nu Icon_e_biggrin1
Svar
#8
Uha, et godt spørgsmål.

Som jeg rigtig mange gange tidligere har udtrykt, så betragter jeg ikke mig selv som en samler, men nærmere som en bruger. Det betyder at jeg jævnligt skifter ure af forskellige årsager, men der skal ikke herske nogen tvivl om at havde jeg uanede (eller bare mange) midler, ville det se meget anderledes ud. I det tilfælde ville det ikke være nødvendigt at sælge for at prøve noget andet og så ville jeg have en stor samling Icon_e_biggrin1

Helt konkret mangler jeg jo meget i min "samling" men det mest realistiske (lige nu) er nok at jeg skifter mit ene Rolex ud med et ur fra en anden fabrikant, og nok fra enten IWC eller Omega. Men intet er sikkert og det er også lidt afhængigt af hvad der dukker op. Nogen gange kommer der et spændende tilbud man ikke kan sige nej til.
Svar
#9
F.P Journe Cronometre bleu!
Svar
#10
Ha ha.. Sorry

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at prøve et SINN U1 eller Omega Planet Ocean i den nærmeste fremtid..

Men er nu også meget tilfreds med den nuværende beholdning.
Mvh Kim 
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)