Keramiske ure
jeg er stor tilhænger af ikke blank poleret keramik,
jeg syntes IWC's nyere piloter i keramik er noget af det flotteste
der er lavet i keramik, selv hele processen er mega spændende,
og i min verden kan det ikke sammenlignes med den keramik som invicta
bruger, er det iøvrigt ægte keramik ?

jeg kan huske at rado´s lænker var lidt skrøbelige, når uheldet var ude,
så knuste et led fra lænken, det kunne ikke tåle slag.

jeg har kun en gang oplevet lignende med IWC keramik, da en dobbelt chrono
keramik kasse simpelthen flækkede hele vejen igennem, da det var stødt
imod en forretnings dør, det har jeg dog aldrig oplevet med et stål/titan/guld ur.
Svar
Kristofferj Skrev:Gad SÅ godt at købe et IWC pilot ur i keramik. Et 3705 ligger meget højt oppe på min most wanted liste!

İmage

Fås modellen i Doppel Chrono, altså en ceramic version af 3713? Satme en sprød klokke Icon_cool Er helt pjattet med de gl. Pilot modeller i denne serie, hvor specielt 3713 bare er møg lækkert pga klassisk design, rattrapanten og størrelsen på de 42 mm.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:
Kristofferj Skrev:Gad SÅ godt at købe et IWC pilot ur i keramik. Et 3705 ligger meget højt oppe på min most wanted liste!

İmage

Fås modellen i Doppel Chrono, altså en ceramic version af 3713? Satme en sprød klokke Icon_cool Er helt pjattet med de gl. Pilot modeller i denne serie, hvor specielt 3713 bare er møg lækkert pga klassisk design, rattrapanten og størrelsen på de 42 mm.

/Mads

Nemlig! Dagens valg.

İmage

Der er kun de nyere der er lavet i keramik så vidt vides..

P.S. Hvis jeg kunne var dagens ur en 3711, men lad det ligge..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:[

/Mads
Der er desværre ikke lavet en keramisk version af 3713, men IWC lavede i 2006 en LE (1000 stk.) keramik dobbeltchronograf ref. 3786 på 44 mm. Senere er der lavet dobbeltchronografer i keramik også i TopGun serien ref. 3799 på hele 46 mm.
JK
Ref. 3786 lånt fra WatchNet.
İmage
Svar
Jeg har ikke personlige erfaringer med keramiske ure, men overvejer mere og mere at få det Icon_e_wink Et DSOTM, et Pam 292 eller et 3786 som jk viser står rimelig højt på ønskesedlen.
Svar
Jeg ville nu også gerne have et Tudor Black shield! Satme også lækkert imo!

İmage
Svar
Enig... Det har jeg også kigget end del på.

Ser vildt lækkert ud.
Mvh Kim 
Svar
Helt vild! Alt for fed urkasse! Men kommer desværre nok aldrig op i den prisklasse :-\
Svar
Har prøvet Tudoren i begge versioner, der er bare et eller andet der ikke spiller..
Tror det er kasseformen der bliver for blød og "Rado-agtigt"..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)