Valg af ur - vi taler deskdivers
Normalt ville jeg tage Omega, men har dog Longines Diver til salg hvis du skulle vælge det.
Svar
Citat: af stenstrupigen » 3/10/2014 11:14

Normalt ville jeg tage Omega, men har dog Longines Diver til salg hvis du skulle vælge det.

Du kan simpelthen bare ikke lade være hva?
Svar
Omega 2254 helt klart og så syntes jeg den af de tre er den bedste all rounder,
Samt the daddy of all desk divers Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg er helt klart også for en 2254.
Har selv haft modellen for år tilbage. Solgte den, og har faktisk fortrudt det lige siden.
Så svaret er: Omega 2254 rules.
Mvh Palle
Svar
stenstrupigen Skrev:Normalt ville jeg tage Omega, men har dog Longines Diver til salg hvis du skulle vælge det.

Det vil sige at du normalt ville vælge 2254eren,
Men fordi du har en LD til salg er ting ikke normalt og du hælder så til den nu,
indtil salgslokalet får dig til at syntes noget helt andet igen. Icon_e_confused

En ting det ihvertfald er HELE tiden er utrolig dårlig stil....
Svar
Du misforstår Stenbjerg.

Jeg synes personligt at Omegaen er mest lækker, men hvis trådstarter synes at Longines skal være valget skriver, jeg bare at jeg har en til salg.

Det er ærlighed.
Svar
stenstrupigen Skrev:Du misforstår Stenbjerg.

Jeg synes personligt at Omegaen er mest lækker, men hvis trådstarter synes at Longines skal være valget skriver, jeg bare at jeg har en til salg.

Det er ærlighed.

Eller en trang/behov for at få solgt,
Så det bare må ud når man laver et indlæg på et hobby forum. Icon_rolleyes

Ærlighed er det ihvertfald ikke i min bog,
Da din holdning som urtosse er blandet sammen med din holdning som udsælger.
Svar
Hvis jeg var en "rigtig sælger" ville jeg nok bare sige Longines. Jeg vælger dog det jeg føler for, uanset hvad med disse 3 moddeler , som der skal vælges imellem.
Svar
Citat: af stenstrupigen » 3/10/2014 20:30

Hvis jeg var en "rigtig sælger" ville jeg nok bare sige Longines. Jeg vælger dog det jeg føler for, uanset hvad med disse 3 moddeler , som der skal vælges imellem.

Det er én måde at anskue det på...En anden er at hvis du var "rigtig entutiast" så kommenterede du på trådene uden altid at have en kommerciel bagtanke eller foreslå egne ure og samtidig henvise til din hjemmeside. Således ville du fremstå langt mere oprigtig, end du gør her. Du kunne eksempelvis lade tråden køre lidt indtil trådstarter evt havde besluttet sig og HVIS han så besluttede sig for et Longines så fyrede du ham en PB og undgik derved at fremstå som du gør nu....

Men jeg kan godt se at hvis man ikke annoncerer nogen andre steder på traditionel vis, så er man jo nød til at gøre et eller andet for at gøre opmærksom på sin butik. Bare ærgeligt at det så har den stik modsatte effekt, da det ikke ligefrem virker oprigtigt når man konstant søger at fremhæve egne ure/butik for at skabe salg, i en meget stor del af de tråde man kommenterer på.... Det er der jo heller ikke andre her i DK der gør i samme omfang, og det er der en grund til. Det virker utroværdigt og det gir bagslag.... Så hvis du spørger mig så griber du det fuldstændig forkert an
Svar
Og sådan kan man jo også anskue det Morten som du gør. Det gode er at salget går til folk, som aldrig skriver men kikker. Det vil sige måske 90 + % af medlemmerne. De er tilfredse nok. Jeg ser ikke noget galt i at sige sin mening og tilbyde et ur man har til salg. Herregud det sket vel en gang om ugen.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)