116610 - 116600
Jeg har haft et Explorer II tidligere og det bliver det ikke Peter. Jeg synes 116610 er super på min arm, men lidt mere højde/volume vil være ok, så jeg tænker at den nye SD vil være et godt bud. Jeg har (måske) en plan - vi får se når jeg får prøvet det på armen.
Svar
Jeg ville uden tøven vælge en SD, syntes der er så meget mere ur, men merprisen syntes jeg derimod ikke kan retfærdiggøres Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
SD'en er fed men meget mere ur synes jeg ikke man får.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg får prøvet det i den kommende uge og så må vi se Icon_e_smile
Svar
Prøv en AP diver - du kan købe min eller vi kan bytte med noget
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
KlausM Skrev:SD'en er fed men meget mere ur synes jeg ikke man får.
Mvh
Klaus

Icon_e_wink mere ur forstået på den måde at det virker mere robust "tool agtigt" på armen, hænger jo nok sammen med at uret har mere højde og drøjde.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Det pudsige er faktisk at når man står med begge er de meget ens. Pga min højde/fysik skulle jeg have den der synede af mest og her synes jeg Sub'en vinder en smule men når alt kommer til alt synes jeg ikke der er markante forskelle.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Amehlbye Skrev:Prøv en AP diver - du kan købe min eller vi kan bytte med noget
AP Diver har jeg prøvet mange gange og den er vildt lækker. Et ur der står helt i toppen af min ønskeseddel og som jeg nok skal få på armen en dag. Men af en eller anden årsag trækker Rolex bare meget lige i øjeblikket.
Svar
Det er fordi du vil have et ægte tool ur der kan bruges Kim Icon_e_biggrin1 AP Diveren er af samme skuffe som dine Royal Oaks.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ha ha - nej, jeg kunne nu godt se en Diver på min arm Icon_e_smile men jeg kan ikke få det hele.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)