Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn
Fuck hvad det koster, det er de sku da totalt ligeglade med. Det er en lækker gave fra deres far og så betyder brandværdi og alt det crap ingenting. Køb noget du syntes er fedt, så syntes sønnike det også når den tid kommer.
Svar
Kristofferj Skrev:Fuck hvad det koster, det er de sku da totalt ligeglade med. Det er en lækker gave fra deres far og så betyder brandværdi og alt det crap ingenting. Køb noget du syntes er fedt, så syntes sønnike det også når den tid kommer.

Icon_+1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Din søn dine regler Icon_e_wink Om det er det ene eller andet er din beslutning, og hvad du føler mest for. Jeg ville personligt nok nappe et 114060. Hvis han føler sig snydt som 18 årig ved at få et Tudor ville jeg nok sige; "så kan du sgu blive fri" Icon_e_wink Det er så pisse typisk dansk, at få ondt i røven over at nogen måske får lidt mere end en selv, frem for bare at nyde det man selv får Icon_mad

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Din søn dine regler Icon_e_wink Om det er det ene eller andet er din beslutning, og hvad du føler mest for. Jeg ville personligt nok nappe et 114060. Hvis han føler sig snydt som 18 årig ved at få et Tudor ville jeg nok sige; "så kan du sgu blive fri" Icon_e_wink Det er så pisse typisk dansk, at få ondt i røven over at nogen måske får lidt mere end en selv, frem for bare at nyde det man selv får Icon_mad

/Mads

Århh yes "janteloven" er så dansk, så dansk.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
T.Hansen Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:Din søn dine regler Icon_e_wink Om det er det ene eller andet er din beslutning, og hvad du føler mest for. Jeg ville personligt nok nappe et 114060. Hvis han føler sig snydt som 18 årig ved at få et Tudor ville jeg nok sige; "så kan du sgu blive fri" Icon_e_wink Det er så pisse typisk dansk, at få ondt i røven over at nogen måske får lidt mere end en selv, frem for bare at nyde det man selv får Icon_mad

/Mads

Århh yes "janteloven" er så dansk, så dansk.

Ja, nu er der jo ingen der er blevet sure endnu Icon_cool

Og hvor forbindelsen til janteloven (at behandle ens børn nogenlunde ens) lige skulle være er det umuligt for mig at se, men det lyder jo altid godt at sige, så har man lisom automatisk ret

Vh baun
Svar

/Mads

Er forskellen stor nok er jeg sikker på at alle kunne blive sure eller som minimum skuffet,
Og hvem ønsker at gøre sine børn det ene eller andet.

Gør man sig den anstrengelse at kigge ud i verden
vil man også opdage at det ikke engang er en special dansk ting Icon_e_wink

Jeg ville købe en af de klassiske Rolex modeller som aldrig går af mode,
Så er du home safe. Icon_cool

Vi er helt enig Baun kan heller ikke se janteloven her eller nogen der er sure,
hell han er jo ikke engang kommet endnu. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Stensbjerg Skrev:hell han er jo ikke engang kommet endnu. Icon_e_biggrin1

Haha du har jo ret Icon_crazy

You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Mine forældre har altid givet os børn det samme, ikke nødvendigvis for det samme beløb, men de samme ting. Et eksempel på dette er at vi alle har fået et kørekort, skønt dette var til forskellige priser (min søster havde x 3 køretimer flere end os drenge).

Det jeg egentligt prøver at sige her er, at skulle jeg give et af mine børn et Rolex ur, så fik de andre også et. Kald mig bare gammeldags, men sådan gør vi i vores familie. Dette er et tænkt eksempel, da jeg kun har et barn, men sådan ville det være hvis der kom et barn mere.

Det der er lidt et problem her, er at Rolex bradet er så stærkt som det er. Havde du givet din pige et Omega og din dreng et Tuder, tror jeg ikke det ville kunne blive et problem.
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Præcis Henrik derfor ville jeg også gå efter et Rolex det kunne jo også være samme model til dem begge,
Jeg tror ikke de om 18 til 20 år vil tænke hov dit kostede mere end mit da den gamle købte dem,
De vil bare være glade for hver deres flotte Rolex.

Tingene er også blevet kørt sådan i min familie og det må have virket,
For vi er ikke uvenner og der er ingen som er blevet "kvalt" af janteloven Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg ser nu heller ikke Jante loven her men mærmere bare ondt bagi Icon_e_wink Morten ville jo netop købe to ure der som udgangspunkt ca. var prissat ens, men det kunne jo være det ene stak mere af rent prismæssigt end det andet pga Rolex jo er Rolex.

Jeg går ikke så meget op i hvad mine forældre giver hvem. Min lillebror er efternøler og vist ingen tvivl om at han har haft en økonomisk lettere ungdom end min søster og mig Icon_e_wink Who cares!? Det jeg mente var at en gave til 20 k er flot. Hvorfor så gå så meget op i om den anden får en til 22 k? De to ure er købt med stor omtanke og så er en mindre prisforskel total irrelevant for mig. Når Morten engang går i graven, har de to sgu nok delt sol og vind ret ens trods alt Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: