Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 0
Jeg synes ikke man skal gøre forskel
Så ud og købe et fra 2014, eller helt droppe det.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Synes du skal købe Rolex så der ikke er forskel på urenes brandværdi (tudor er og bliver lillebror). Synes også du skal købe en 2014 model. Tænk ikke så meget på om du selv kan lide den. Du ved ikke om din søn kommer til at lide den, og det er også svært at sige noget om værdien af begge ure når de fylder 18 år. Spørgsmålet er om de overhoved er ur-interesserede når de er 18 (uhyggelig tanke, I know). Men tænk på ungdommen nutildags, og så tænk lige 15-18 års teknologisk smartwatch udvikling frem i tiden.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Tak for alle de gode inputs og ikke mindst for de mange lykønskninger

Der er bestemt noget at overveje, men jeg tror det bliver et Tudor - Og nok et Big Block eller Pelagos...
Citat:af Normann » 14. feb 2014, 18:10
Først tillykke med den ventende søn
Jeg ville købe et Rolex, til samme værdi som din datters.
Det bliver svært, for ikke at sige umuligt, hvis det samtidig skal være et årgangsur..... Hvis uret skal have samme værdi i kroner og ører som min datters 2011 EXP2, så er Rolex nok ikke længere en reel mulighed, da det ville betyde at jeg skulle købe en halvsmadret 14060 for at holde mig indenfor prisrammen.....Og det er af samme grund jeg overvejer et Big Block. Der er fuld smæk for alle pengene og det er noget som jeg personligt tror kan vise sig at være en ok investering på lang sigt. Givet, det kommer aldrig til at accelerere i same grad eller med samme hast som Vintage Rolex, men alligevel.... Og så alligevel kan jeg frygte at det måske alligevel ikke er helt robust nok til en 18 årig knægt som skal ud og opleve verden og dykke med hajer, skydive og hvad de nu ellers finder på de unge mennesker - Af DEN grund overvejer jeg Pelagos...
•