Farvel til et ur
#11
Hrmmm... farvel til en sd må være meget svært Icon_e_wink

Jeg have lidt det samme efter at have solgt mit Panerai 112. Super flot ur, men det sad bare ikke godt på mit håndled.

Og får et ur ikke armtid efter et stykke tid, så fortjener det en anden ejer.
vh Hans Henrik
Svar
#12
Jeg har et par ure jeg mindes med glæde, men ikke direkte fortrudt jeg har solgt. ALT kan findes igen og kun ure med affektionsværdi jeg nok ville fortryde salget af. Jeg har et par i samlingen jeg nødigt ville skille mig af med, og de vil heller ikke blive realiseret for at finansiere et andet køb. Så hellere spare op i lidt længere tid Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#13
Det er kun ure og jeg sælger dem hvis jeg har brug for pengene til noget der er vigtigere.
Svar
#14
Citat: af Claus Tukjær » 14/01/2014 13:13

Det er kun ure og jeg sælger dem hvis jeg har brug for pengene til noget der er vigtigere.



Sådan tror jeg da vi alle har det (Det håber jeg da) ? - ellers har man da jord i hovedet...

Men der er da som regel nogen ure der ryger før andre.
Svar
#15
MortenKN Skrev:
Citat: af Claus Tukjær » 14/01/2014 13:13

Det er kun ure og jeg sælger dem hvis jeg har brug for pengene til noget der er vigtigere.



Sådan tror jeg da vi alle har det (Det håber jeg da) ? - ellers har man da jord i hovedet...

Men der er da som regel nogen ure der ryger før andre.

Ja man har jo netop sine favoritter som ryger alt efter behovet for at realisere $ til noget andet. Om det så er til nye sko til konen, nyt ur til sig selv eller ret og slet for at betale regningerne må den enkelte jo afgøre hvad er vigtigst Icon_e_wink

Her har jeg ure der ryger uden grund fordi de bare skal videre, men også ure hvor jeg virkelig skulle være på r.... før de røg. Men kom sønnike hjem med 9 fingre og en flok rockere i hælene pga en ubetalt spillegæld, ville de fleste da nok ryge Icon_mad

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#16
TimeToWatch.dk Skrev:
MortenKN Skrev:
Citat: af Claus Tukjær » 14/01/2014 13:13

Det er kun ure og jeg sælger dem hvis jeg har brug for pengene til noget der er vigtigere.



Sådan tror jeg da vi alle har det (Det håber jeg da) ? - ellers har man da jord i hovedet...

Men der er da som regel nogen ure der ryger før andre.

Ja man har jo netop sine favoritter som ryger alt efter behovet for at realisere $ til noget andet. Om det så er til nye sko til konen, nyt ur til sig selv eller ret og slet for at betale regningerne må den enkelte jo afgøre hvad er vigtigst Icon_e_wink

Her har jeg ure der ryger uden grund fordi de bare skal videre, men også ure hvor jeg virkelig skulle være på r.... før de røg. Men kom sønnike hjem med 9 fingre og en flok rockere i hælene pga en ubetalt spillegæld, ville de fleste da nok ryge Icon_mad

/Mads

Arhhh kan man ikke lave en afdragsordning med de gutter? Jeg har hørt at man faktisk kan arbejde det af, de hyrer ofte folk med gæld ind som gadesælgere og sådan? Jeg tænker det må være salg af Falck abonnementer osv. de mener.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)