|
Farvel til et ur - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Farvel til et ur (/showthread.php?tid=60619) Sider:
1
2
|
Farvel til et ur - Amehlbye - 13-01-2014 Har netop solgt min Sea-Dweller - og sidder lidt med følelsen - gjorde jeg det rigtige - skal jeg købe noget andet - skal jeg vente - Hvordan har I andre det når I har solgt et ur, som I faktisk var glade for, men som I feks ikke fik brugt ret meget ? Re: Farvel til et ur - T.Hansen - 13-01-2014 Jeg har det på fuldstændig samme måde som du beskriver det, men når det så er sagt, syntes jeg at uret må videre hvis ikke det bliver brugt ;) Jeg har tidligere solgt ure hvor jeg efterfølgende spurgte mig selv om det nu var det rigtige, trods det at uret var parkeret i kassen og aldrig blev brugt Sent from my iPad using Tapatalk HD Re: Farvel til et ur - KimT - 13-01-2014 Jeg har flere gange solgt ure som jeg var glad for, men som regel var det dog kun fordi at der var noget andet jeg gerne ville have. Og i og med at der så kom noget andet spændende ind har det ikke været et problem at "undvære" det der var røget ud. Når det så er sagt, så kan jeg sagtens finde en håndfuld ure jeg har solgt gennem tiden som jeg gerne vil have igen på et tidspunkt. Jeg har lidt penge som er sat til side til ure og jeg foretrækker at have dem i ure istedet for kontanter. Urene kan jeg bruge og have lidt glæde af imens jeg finder ud af hvad jeg vil - den glæde er der ikke ved kontanter for mig Re: Farvel til et ur - baun - 13-01-2014 KimT Skrev:Jeg har lidt penge som er sat til side til ure og jeg foretrækker at have dem i ure istedet for kontanter. Urene kan jeg bruge og man må have begge dele og sprede sine investeringer Jo, jeg har solgt ure jeg har fortrudt. Det kan i salgssituationen synes rigtigt enten fordi en køber lige ser sig varmt på et ur eller fordi jeg så får råd til et andet Omega jeg må eje. vh Baun Re: Farvel til et ur - MortenKN - 13-01-2014 Hvis jeg solgte min SD så ville jeg aldrig tilgive mig selv.... Det er mit første Rolex og samtidig en V-serie så den kan/vil jeg sgu ikke skille mig af med.... Men har også prøvet at sælge og sidde tilbage med følelsen af at det måske ikke var det heeeelt rigtige at gøre.... Sådan havde/har jeg det med min IWC GST 3707 i titanium og ligeledes mit Tudor Heritage...dem savner jeg ofte. Re: Farvel til et ur - jk - 13-01-2014 Jeg er glad for alle mine ure, men fra tid til anden finder jeg et ur, som jeg ved (tror), jeg vil blive endnu mere glad for. Derfor må et andet sælges. Det ur savner jeg ofte, men jeg kan ikke bare udvide samlingen i det uendelige. Det, man skal være meget forsigtig med, er ikke at sælge noget, som er svært eller umuligt at skaffe igen! En Seadweller kan du jo nok finde igen, hvis galt skulle være. Tænk på alle du muligheder der er for at købe andre og endnu mere spændende ure. Nu eller om et par uger, måneder ? Det bliver herligt.... JK Re: Farvel til et ur - KimT - 13-01-2014 jk Skrev:Tænk på alle du muligheder der er for at købe andre og endnu mere spændende ure. Nu eller om et par uger, måneder ? Det bliver herligt.... Re: Farvel til et ur - Amehlbye - 13-01-2014 så er jeg ikke helt alene om den slags tanker Re: Farvel til et ur - Sociologen - 13-01-2014 Skynd dig at købe et nyt ur, Anders. Det dæmper utvivlsomt længslen ;) Re: Farvel til et ur - Dela - 13-01-2014 Min Pam372 er pt til salg pga huskøb. Et ur der kan købes igen, men sælger det er det uden tvivl det ur jeg har ejet jeg vil savne mest!! |