Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg forstår heller ikke at Titanium er no-go til et dykkerur? Det er det bedste metal til lige præcis det formål, klarer saltvand helt suverænt.
Jeg er rigtig glad for mit 177 i ti.
Mvh
Michael
•
Svar: 273
Tråde: 33
Synes klart at 364 er at foretrække.. Og sådan er det jo med Panerai, det er de små ting der tæller.. Som her hvor makeringerne er anderledes og passer bedre til den store kasse.. Sammen med at minutindikatoren er flyttet ind på indersiden igen... Hvilket giver et mere harmonisk look.. Så for mig at se en del anderledes når nu vi taler Panerai.. ;) eneste minus for mig er at det ikke er 44 mm :(
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
MichaelSC Skrev:Jeg forstår heller ikke at Titanium er no-go til et dykkerur? Det er det bedste metal til lige præcis det formål, klarer saltvand helt suverænt.
Mvh
Michael
Hvem skriver det er no go til dykkerure?
Jeg skriver no go til titanium og Panerai, ikke til dykkerure....
Fint at du er glad for dit 177, men det jo ikke et rigtigt dykkerur (med dykkerkrans)
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Jeg er klart mere til 305 og 389. Kransen bliver for voldsom på 364.
Mvh
Klaus
•
Claus Tukjær Skrev:MichaelSC Skrev:Jeg forstår heller ikke at Titanium er no-go til et dykkerur? Det er det bedste metal til lige præcis det formål, klarer saltvand helt suverænt.
Mvh
Michael
Hvem skriver det er no go til dykkerure?
Jeg skriver no go til titanium og Panerai, ikke til dykkerure....
Fint at du er glad for dit 177, men det jo ikke et rigtigt dykkerur (med dykkerkrans) 
Nu var det jo 364 i titanium som var udgangspunktet og det er vel et dykkerur? Der er endda en krans

Moderne dykkerure er egentlig rene anakronismer, kranse eller ej - de bliver vel knapt brugt som sådan idag, benytter man ikke dykkercomputere med al info i stedet?
Oprindelig var Panerais design tænkt som et dykkerur og benyttet som sådan - blot uden krans, så jeg kan ikke se hvorfor mit 177 ikke må kaldes et dykkerur
Mvh
Michael
•
KlausM Skrev:Jeg er klart mere til 305 og 389. Kransen bliver for voldsom på 364.
Mvh
Klaus
Helt enig, jeg er mere til den skarptegnede krans end den store bløde på 364.
Mvh
Michael
•
Svar: 778
Tråde: 107
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
I det hele taget er Panerai bokse ret gode IMHO.
•
Svar: 778
Tråde: 107
KimT Skrev:I det hele taget er Panerai bokse ret gode IMHO.
Helt enig og så i
pæretræ 
Jeg synes i allerhøjeste grad, at en lækker indpakning (ikke kun når det gælder ure) kan gøre noget der i forvejen er fedt, ti gange federe...
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•