PAM 364
Jeg forstår heller ikke at Titanium er no-go til et dykkerur? Det er det bedste metal til lige præcis det formål, klarer saltvand helt suverænt.

Jeg er rigtig glad for mit 177 i ti.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Citat:af Amehlbye » 19/09/2013 21:33

Kan ikke se forskel på 305 og 364

+1 , der er dog enkelte forskelle, men syntes også det er forsvindende lidt og det gør uret ligegyldigt og uinteressant i min bog.... blot et kedeligt forsøg på at vride flere knapper ud af Submersible serien og ultimativt ud af forbrugeren.
Svar
Synes klart at 364 er at foretrække.. Og sådan er det jo med Panerai, det er de små ting der tæller.. Som her hvor makeringerne er anderledes og passer bedre til den store kasse.. Sammen med at minutindikatoren er flyttet ind på indersiden igen... Hvilket giver et mere harmonisk look.. Så for mig at se en del anderledes når nu vi taler Panerai.. ;) eneste minus for mig er at det ikke er 44 mm :(
Svar
MichaelSC Skrev:Jeg forstår heller ikke at Titanium er no-go til et dykkerur? Det er det bedste metal til lige præcis det formål, klarer saltvand helt suverænt.

Mvh
Michael
Hvem skriver det er no go til dykkerure?

Jeg skriver no go til titanium og Panerai, ikke til dykkerure.... Icon_e_wink

Fint at du er glad for dit 177, men det jo ikke et rigtigt dykkerur (med dykkerkrans) Icon_diver
Svar
Jeg er klart mere til 305 og 389. Kransen bliver for voldsom på 364.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Claus Tukjær Skrev:
MichaelSC Skrev:Jeg forstår heller ikke at Titanium er no-go til et dykkerur? Det er det bedste metal til lige præcis det formål, klarer saltvand helt suverænt.

Mvh
Michael
Hvem skriver det er no go til dykkerure?

Jeg skriver no go til titanium og Panerai, ikke til dykkerure.... Icon_e_wink

Fint at du er glad for dit 177, men det jo ikke et rigtigt dykkerur (med dykkerkrans) Icon_diver

Nu var det jo 364 i titanium som var udgangspunktet og det er vel et dykkerur? Der er endda en krans Icon_e_wink Moderne dykkerure er egentlig rene anakronismer, kranse eller ej - de bliver vel knapt brugt som sådan idag, benytter man ikke dykkercomputere med al info i stedet?

Oprindelig var Panerais design tænkt som et dykkerur og benyttet som sådan - blot uden krans, så jeg kan ikke se hvorfor mit 177 ikke må kaldes et dykkerur Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1

Mvh
Michael
İmage
Svar
KlausM Skrev:Jeg er klart mere til 305 og 389. Kransen bliver for voldsom på 364.
Mvh
Klaus

Helt enig, jeg er mere til den skarptegnede krans end den store bløde på 364.

Mvh
Michael
İmage
Svar
Det er altså en lækker boks, som sådan en Special Edition kommer i... Her 364 Icon_love Icon_love Icon_love

İmage
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
I det hele taget er Panerai bokse ret gode IMHO.
Svar
KimT Skrev:I det hele taget er Panerai bokse ret gode IMHO.

Helt enig og så i pæretræ Icon_e_biggrin1 Jeg synes i allerhøjeste grad, at en lækker indpakning (ikke kun når det gælder ure) kan gøre noget der i forvejen er fedt, ti gange federe...
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)