Hjælp - hvad skal jeg vælge !???
Tillykke med valget! Icon_flag
Den rem er nu ikke så tosset hvis man har det på i forbindelse med kontorarbejde.
Svar
(05-05-2019, 10:02 PM)MichaelA Skrev: Tillykke med valget!  Icon_flag
Den rem er nu ikke så tosset hvis man har det på i forbindelse med kontorarbejde.

Den er sikkert meget behagelig .............. men den er imho TUDE-grim !!!   Icon_lol Icon_lol

Den første, der giver udtryk for at kunne lide den vil jeg forære den, hvis vedkommende vil modtage den !!  Icon_Up
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Hvis den er 22mm overtager jeg den gerne. Du kan få en omgang humle for den.
[-]
  • pbr
Svar
(05-05-2019, 10:14 PM)MichaelA Skrev: Hvis den er 22mm overtager jeg den gerne. Du kan få en omgang humle for den.

Den er 22mm og den er din, når jeg modtager den - send mig din adresse på en pm og så smider jeg den i en konvolut, når den er ankommet  Icon_Up

Vi kan give hinanden hver en humle, når vi mødes engang  Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • MichaelA
Svar
(04-05-2019, 04:17 PM)Miwes Skrev: Alder på sådan et værk ?....her lytter jeg med  Icon_smil

Jeg spurgte faktisk Peter Halse omkring levetiden, uden vi kom ind på i detaljer og som jeg lige husker Peter's svar...så længe uret blot er tæt og ikke lider vandskade, så overlever uret fint dig, eller noget i den stil.

Der er vel sådan med den slags elektronik, at det er bygget til at holde "evigt"
No they are not.There is a huge quality difference in Quartz calibers.Try reading about
the Rolex Oyster quartz or the Seiko GS Quartz models.These watches have calibers unmatched
by Breitling,even if the quality of their quartz calibers is at a ok level.Very few Quartz calibers
are made with service in mind.The caliber in the GS is sealed and Seiko expect a lifetime
without service for 50 years! If only they could do the same with mechanical watches Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tillykke med den

Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
Svar
Der er et nyt hos Halse til 20 k. Aerospace Evo. Set på FB
Svar
(08-05-2019, 11:37 AM)KOP Skrev: Der er et nyt hos Halse til 20 k. Aerospace Evo. Set på FB

Ja, det har jeg lige set nu !!

Men mit “nye” brugte eksemplar er lige nu på vej og befinder sig netop nu i Brøndby Pakkecenter

Jeg vil glæde mig over uret, når jeg modtager det og ikke “græmme mig” over at have misset et fantastisk tilbud hos Halse - så er der en anden, der kan få glæde af det i stedet

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

Svar
Ja, der er sgu altid et “ tilbud” når man har taget en beslutning, næsten i alle livets forhold Icon_blink
[-]
  • cfnissen
Svar
Ha ha ha ....... ain’t that the truth !!

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)