Svar: 38
Tråde: 6
Modtaget Likes: 43 i 12 svar
Givet Likes: 2
Citat:Hvad synes du om de mye tiltag hos Breitling? Kommer de længere væk fra det oprinfelige mærke eller skal de tilbage til kernen?
Claus, jeg ved stort set lige så meget om de nye tiltag hos Breitling, som jeg ved om borebillens betydning i fødekæden, og interessen er på samme niveau.
Det eneste der interesseret mig desangående, er hvilken betydning det får for værdien af mine ure fremadrettet.
Det spørgsmål stillede jeg min gode ven Justin Koullapis, her er hans svar.:
Up!! Massively.
The community respects independence. Watches made in *your time are already one generation closer to purity, in that context. If they sell the company again, it will make the older stuff even more respected.
/ Kurt B http://www.kurt-b.com
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Det er nogle fantastiske historier, der følger med de ure. En fornøjelse at læse. Og så regner jeg med at se en 'Talking Watches" med dig ved lejlighed.
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
(03-09-2017, 03:29 PM)Kurt B Skrev: Citat:Hvad synes du om de mye tiltag hos Breitling? Kommer de længere væk fra det oprinfelige mærke eller skal de tilbage til kernen?
Claus, jeg ved stort set lige så meget om de nye tiltag hos Breitling, som jeg ved om borebillens betydning i fødekæden, og interessen er på samme niveau.
Det eneste der interesseret mig desangående, er hvilken betydning det får for værdien af mine ure fremadrettet.
Det spørgsmål stillede jeg min gode ven Justin Koullapis, her er hans svar.:
Up!! Massively.
The community respects independence. Watches made in *your time are already one generation closer to purity, in that context. If they sell the company again, it will make the older stuff even more respected.
/ Kurt B http://www.kurt-b.com
Haha. Det var det jeg tænkte - både mht. din holdning t Breitlings nuværende retning samt din samlings potentiale. Kan kun være enig. De har brug for lidt legitimitet.
Godt at høre, at du er i god form.
Claus
•
Svar: 64
Tråde: 9
Modtaget Likes: 5 i 1 svar
Givet Likes: 0
The story of my life # 3.
"Den dag Breitling kom forbi"
Så skete det endelig, efter års venten, mailen tikkede ind den 17/4, besøget var i mandags.
Scenen var sat i et ydmygt beboer lokale hvor jeg bor, men jeg havde forberedt mig grundigt, iscenesat min samling bedst muligt, lavet et flot skilt (se øverste billede herunder) og Breitling blev blæst væk, det er jo deres deres arv, deres DNA, et af de mest ikoniske ure i verden, og uden tvivl det mest ikoniske de har lavet, serveret for dem på et fad......!!!!
Som en kommentar på Instagram siger "That's not a collection, that's a museum".
Umiddelbart spurgte de mig om jeg vil rejse verden rundt og præsentere min samling, men det vil jeg næppe, dernæst om jeg vil hjælpe dem med at skrive en bog - svaret til det var det samme.
Men hvis de....... ;O), så er rejser og bog skrivning til forhandling.
Se en lille film min datter @anielabroendum har filmet og sat sammen, på min Instragram her
https://www.instagram.com/p/BjncFOyHa01/...xlmyloye4l
Og så kan jeg ellers følges på Instagram under @kurtbroendum, hvor hele min samling mm er & bliver postet.
Stemnings billeder fra fremvisningen herunder.
Tak, Kurt B http://www.kurt-b.com
Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
Svar: 374
Tråde: 26
Modtaget Likes: 191 i 50 svar
Givet Likes: 137
Flot flot samling!!
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Wow......... ? jeg er mundlam
Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
Sådan, Kurt.
Hvor er det godt at høre. Håber, at du når i mål med projektet. Det fortjener du.
Husker stadig første gang vi mødtes, hvor du bare blev ved med at hive vilde sjældenheder frem - og ikke mindst historierne bag hver enkelt.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Gaaal en samling!!!
Tak fordi du deler! Du har en følger mere på IG :)
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Smukt
•
|