Kaffe på Kgs. Nytorv i august - jeg giver!
Jeg har lige været forbi Kristians kaffebod på kongens nytorv. Det er en super god kaffe han laver, det kan varmt anbefales at tage forbi. Han er dog ikke helt ur løs med en gammel Seiko quartz dykker på armen, lidt i stil med skx007.

Der er også borde og bænke så man kan også sidde og få sig en hyggelig ur snak. Hvis der er nogen der har lyst, synes jeg vi skal mødes en eftermiddag efter arbejde i næste uge.

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • KristianK
Svar
(17-08-2017, 04:14 PM)tg Skrev: Jeg har lige været forbi Kristians kaffebod på kongens nytorv. Det er en super god kaffe han laver, det kan varmt anbefales at tage forbi. Han er dog ikke helt ur løs med en gammel Seiko quartz dykker på armen, lidt i stil med skx007.

Der er også borde og bænke så man kan også sidde og få sig en hyggelig ur snak. Hvis der er nogen der har lyst, synes jeg vi skal mødes en eftermiddag efter arbejde i næste uge.

Tak for besøget. Det var hyggeligt!
Svar
Hvis ikke Kaffe-isen kan lokke, måske jeg kan lokke jer ud med sådan en her? Jeg giver!

Var det een af jer, der var forbi i dag med et IWC Big Pilot? Nåede ikke at spørge :(İmage
Svar
Fredag ser ud til at blive en dag til udendørs kaffe Icon_smil
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • KristianK
Svar
Kristian vi ses i morgen lidt over frokost tid.
Så du kan blive ordentlig påklædt... Icon_Up  Icon_Up  Icon_Up
Mvh
Lars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

[-]
  • KristianK
Svar
Jeg var lige forbi og se Kristians flotte Seiko bullhead, det er ret fedt retro og farven er flot til kaffe.

Hans kaffeis kan bestemt også anbefales
İmage

Svar
Ja, tak for besøget d'herrer :)
Jeg fik mit Bullhead tilbage fra smeden ;) Tak Lars.
İmage
[-]
  • dwndler, Lars
Svar
Tak for is, kaffe og kort ursnak i går.  Icon_Up
[-]
  • KristianK
Svar
Kaffe og is er ikke mig, men total fedt bullhead. Icon_Up Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • KristianK
Svar
(26-08-2017, 10:49 AM)Stensbjerg Skrev: Kaffe og is er ikke mig, men total fedt bullhead. Icon_Up Icon_cool
Tak.. Bullhead i alle kaffens nuancer, det måtte jo blive det ;)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)