State Of The Collection - SOTC
og tænk på alt der ikke bliver vist,
Og du Claus har jo en af de svedigste samlinger herinde  Icon_not Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Meget fine samlinger Icon_party Det sjove er så at dette jo kun er toppen af isbjerget. Støder tit på folk, der har rigtig fine sager liggende de ikke flasher "offentligt" på div. sociale medier af mange forskellige årsager. Primært sikkerheden...

Solgte et Rolex den anden dag til en gut, der havde annoncerede et andet Rolex til salg på facebook (Ur-tosserne) og fik det stjålet dagen efter Icon_head Der havde ikke tidligere været indbrud i opgangen (de 15 år han havde boet der), så lidt mærkeligt hvis der ikke var en sammenhæng.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
[-]
  • cfnissen
Svar
Man skal passe på. Efter at havde læst flere af disse kedelige historier, er jeg også begyndt at tag mine forbehold. F.eks. mødes jeg kun offentlige steder med købere jeg ikke kender mv.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Der er altid en risiko for banditter. når man flasher sit ur. Hvad enten det er på Facebook eller på strøjet i København. Men heldigvis er det sjældent at man hører om det. Som privatperson ville jeg også være forsigtig med at annoncere på FB, med offentlig profil.
Svar
Her er mine ure så! Der er ihvertfald ikke noget tema af nogen art

İmage

Og dog! 5 stk Casio! :-P

/insert clever or funny note here\
[-]
  • bcmb
Svar
(11-08-2016, 03:21 PM)issing Skrev: Lidt godt og blandet med en overvægt af Omega

Er du bevidst gået efter ure med et symmetrisk layout på tavlen, Issing?

Det er i øvrigt nogle fine samlinger, som brugerne disker op med i denne tråd.

(16-08-2016, 02:01 PM)Claus Tukjær Skrev: Der er altid en risiko for banditter. når man flasher sit ur. Hvad enten det er på Facebook eller på strøjet i København. Men heldigvis er det sjældent at man hører om det. Som privatperson ville jeg også være forsigtig med at annoncere på FB, med offentlig profil.

Jeg er enig med dig, Claus.

Ideelt set havde det været bedst, at dette forum blev gjort betinget offentlig, således at man skal logge ind på hjemmesiden, for at få adgang til indhold og lignende.
Svar
Fordelen ved et forum som dette ift. Facebook er dog muligheden for at være helt anonym.
Svar
Det er korrekt, Kim.

Jeg havde blot foretrukket at kig til billeder og lignende forudsatte et log-in.
Det kan i princippet sammenlignes med en medlemsfordel.
Svar
Jeg har både haft indbrud i mit hjem,
Og er blevet holdt op på gaden med en stor dolk,
Samt i mine yngre dage var indblandet i lidt af hvert mere eller mindre uforskyldt.

Alligevel syntes jeg samfundet i dag har en tendens,
Til at køre tingene helt ud af proportioner.

Jeg ser intet problem i alle kan se med herinde,
Man vælger selv sin anynomitets grad når man bruger forummet.

Kig på hvor stor risikoen er for røveriske overfald i og uden for hjemmet,
Uden at vide det vil jeg tro at det er farligere feks. at flyve.

Disse skræmme kampagner er ren ammo for dem som langsomt men sikkert vil udvande 
Vores grundlov sikret ret til at leve vores liv grundlæggende som vi vil 
uden at nogen skal kigger med.

Og nej selvom jeg intet har at skjule 
så syntes jeg ikke det er ok At staten kigger med fra oven.

Lidt mere fodfæste i den danske muld,
Når man debattere sikkerhed og utrygheds niveau i vores samfund var at fortrække...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Der er stadigvæk mange indbrud, men antallet er faktisk faldet og er nu det laveste i 20 år.
JK
http://www.dst.dk/da/Statistik/NytHtml?cid=20879
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)