|
State Of The Collection - SOTC - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: State Of The Collection - SOTC (/showthread.php?tid=81272) |
State Of The Collection - SOTC - Claus Tukjær - 07-06-2016 Hvad har du i urboksen lige nu, og hvad bliver dit næste køb? Jeg har disse 3, Omega Seamaster Ploprof 1200 - Panerai Luminor Submersible 243 - Girard Perregaux Sea Hawk II Pro Titanium ![]() Overvejer et gult Breitling Avenger II Seawolf m. sort Pro III gummirem på foldespænde. State Of The Collection - SOTC - HG - 07-06-2016 Fed samling Claus, de er lige dig :-) Sent from my iPad using Tapatalk RE: State Of The Collection - SOTC - Stensbjerg - 07-06-2016 Fede ure Claus Du har da den gule på varelageret RE: State Of The Collection - SOTC - Claus Tukjær - 07-06-2016 De har også været i min top 5 længe. RE: State Of The Collection - SOTC - Stensbjerg - 07-06-2016 Her er min ydmyg "collection" som jeg opfatter som lidt men godt. ![]() Omegaet er til salg men jeg har det fint med at det er i winderen, Så jeg har sat mig i baghånd og nyder urene med en lille sjat på urkontoen på samme tid. RE: State Of The Collection - SOTC - pbr - 07-06-2016 Min "samling" er ikke hvad den har været ........... men til gengæld har den været stabil og har ikke forandret sig i lang tid Beklager det lidt kornede billede - for lidt lys og for høj ISO
RE: State Of The Collection - SOTC - Manson - 07-06-2016 (07-06-2016, 10:25 PM)pbr Skrev: Min "samling" er ikke hvad den har været ........... men til gengæld har den været stabil og har ikke forandret sig i lang tid Du har nogle fine klassikere i din samling - helt bestemt :) RE: State Of The Collection - SOTC - mikkelbl - 08-06-2016 (07-06-2016, 10:25 PM)pbr Skrev: Min "samling" er ikke hvad den har været ........... men til gengæld har den været stabil og har ikke forandret sig i lang tid Lavere blænde(højere blændetal) og længere lukketid er løsningen på det problem samt et stativ. Og vil du have rigtige detaljerede billeder med dybdeskarphed, må ISO´en helst ikke overstige 100. /Mikkel RE: State Of The Collection - SOTC - mikkelbl - 08-06-2016 RE: State Of The Collection - SOTC - Sub-erman - 08-06-2016 Har ikke lige billeder, da min forsikring kræver, at jeg højest har to ure hjemme (resten i boksen) Men har, som jeg lige husker det og med forbehold for fejl i navne og ref.nr: Seiko MM300 Seiko Monster Light Seiko Monster modded. Vintage Seiko med hammer automatik. Citizen Pingo Citizen Promaster analog dykker Casio G-Shock Army grøn Casio prw-80 Suunto Ambit 3 Peak Sapphire HR Suunto Advizor Tre Garmin Forerunner( ligger bare i en skuffe) Helson Shark diver, Brass Helberg CH6, bronze Magrette Pro Diver, blå skive Luminox Navy Seal Zeno, Proff Diver, orange index, 46mm Ole Mathiesen, herreur IWC BP 5009 (skal sikkert sælges) Omega Speedmaster Legend blå skive 1994 Omega PO Pam 389 Pam 000 Rolex Sub 116610 Rolex Sub 14060 Rolex Exp II, sort skive Breitling Seawolf II, Gul skive |