Jeg holdt stand i tre dage!
#11
Det hedder "at være omstillingsparat"!
/
Kristen
Forøvrigt; til lykke med uret.
"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser".
Oscar Wilde
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
#12
Tak for den positive reformulering, Kristen - det stiver lige lidt af Icon_blink Og for de pæne ord, Kim og Peter. I må få prøvet størrelsen på håndleddet en dag - den er slet ikke så tosset Icon_Up

Jeg er stadig forundret over den lille detalje omkring blankheden på det sorte stål. Hvordan søren opnås det, at det nærmest er som et spejl, når nu stålet er sort...?
De venligste hilsner, John
Svar
#13
Hej John.
Det er nu ikke så svært at spejle sig i sort....
Prøv bare på en bil....
Det er stadig mere et spørgsmål om at få det blankt nok....
Nogle tusinde omdrejninger og en polerskive nok med en diameter over 20 cm, blød, polermiddel med kornstørrelse omkring 0,3 mikron, så skal du bare se, så kan du spejle dig i alt, der er blevet poleret med det....
Uanset er det også et ur der tiltaler mig..... Og så et Breitling... Icon_e_confused  Icon_e_confused  Icon_e_confused  Icon_e_confused  ja det havde jeg aldrig troet muligt..... Icon_e_biggrin1
Ja, okay der er lige det lille problem med størrelsen.
Kan det tænkes at man måtte komme forbi og føle... Icon_smil Icon_smil  Icon_smil
MvhLars
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#14
Hej Joe, tillykke med (endnu) et lækkert ur.
Jeg er selv inde i en periode med "sorte/mørke" ure og har også kigget på Breitling Black Steel modellerne.
Og størrelsen er jo helt rigtig, så måske ......?
Kamstrup
Svar
#15
Tillykke med det flotte GMT :-)
Og flot at du alligevel holdt stand i 3 dage, det er jo godkendt ;-)
De 47mm og de 18mm i højden ville gøre det umuligt for mig at bære :-D, men det ser godt ud på dig.



Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#16
Tillykke med et cool Breitling ,
Personlig er jeg vild med at de går en anden vej end bling blank.

Det er også fedt at se at de har lagt nogle ressourcer på værk fronten,
Og nyudviklet noget i flot stand med en lækker power reserve.  Icon_cool

Og remmen passer bare spot on til den sorte kassen,
Og størrelsen ville jeg heller ikke være bange for. Icon_cool

Det eneste minus for mig er kronen. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#17
Stort tillykke med det fedeste breitling....   har selv kigget på det flere gange.....   ikke noget vi ser så tit i vores lille andedam...
Mvh Hr.holm
Svar
#18
Løgkronen skal nok blive noget for dig en dag, Jacob  Icon_blink Når man bærer uret, bidrager den faktisk med sin form til bærekomforten. Uret er langt mere behageligt at bære end fx en Super Avenger, som jo har en stor helt almindelig formet krone. Men ok, hver sin smag omkring løg og kroner  Icon_Up

Henrik, så veltrænet du efterhånden er blevet, må en 47mm klokke se fantastisk ud på dig! Jeg håber du har det godt. Glæder mig til at se fotos af MM300 på claspen  Icon_blink

Lars, tak for uddybningen! Jeg er stadig fascineret over, at sort og blankt klares så flot i detaljerne på uret. Blankt kan let gå hen og ligne et spejl, men ikke her med den sorte overflade. Det kan jeg godt lide  Icon_hjerte

Der er ikke andet end at sige: Spring ud i det, Kamstrup  Icon_blink

Desværre er Kanvas remmen lige til den lille side... Nu har jeg derfor monteret OceanRacer på uret. Går det an?

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#19
Klart federe look
Svar
#20
Tillykke med uret. Desværre er jeg ikke hos Halse så ofte som før. Det er jo altid hyggeligt at hilse på dig. Personligt er der ikke ret meget der frister mig hos Breitling PT, med undtagelse af et Avenger Bandit i titanium, og selvfølgelig Seawolf'en.....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)