Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Citat:Uret er en skamløs kopi af Rolex Submariner.
En lille rettelse. Uret er ikke en kopi, men en efterligning af Rolex. Havde der stået Rolex på uret ville det være en kopi eller fake.
Svar: 56
Tråde: 1
Modtaget Likes: 66 i 31 svar
Givet Likes: 75
Der er en del gule seiko på urværket.dk blandt andet den her
http://www.urvaerket.dk/seiko-brun-gul-g...72559.html
Det tror jeg at jeg ville kigge efter istedet for invicta. God fornøjelse med dit første køb !
Sent from my iPhone using Tapatalk
•
Svar: 668
Tråde: 13
Modtaget Likes: 136 i 103 svar
Givet Likes: 8
Det er den evige sandhed
P.N.
(02-02-2016, 08:07 PM)runzuk Skrev: (02-02-2016, 07:31 PM)stenstrupigen Skrev: Citat:Uret er en skamløs kopi af Rolex Submariner.
En lille rettelse. Uret er ikke en kopi, men en efterligning af Rolex. Havde der stået Rolex på uret ville det være en kopi eller fake.
Netop. Der er nogen som aldrig lærer definitionen af hvad en kopi er!!!!!
Om det kaldes efterligning eller kopi gør ikke den store forskel for mig.
Det er værre, når man kalder det et "hyldest-ur", sådan som det sker i det link, som vi fik i begyndelsen af tråden, og hvor man diskuterer hvilket af den slags ure, der er bedst. Hverken Orients eller Invictas eller de andres efterligninger er lavet som en "hyldest" til Rolex Submariner. Den letforståelige sandhed er, at de ikke hylder Rolex, men tværtimod snylter på dem.
Og det er altså ikke, fordi jeg holder af Rolex. Jeg er stadig kun nået til Tissot- og Certina i min horologiske udvikling.
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,747
@Gert: Kender ikke urvaerket.dk personligt, men de har da eksisteret længe. Mht. førprisen tror jeg den er god nok. Hvis du Googler modellen kan du f.eks. se at på Jomashop sparer man 74% på modellen. Der står den til 89$. Så jeg tror mere det er en en Invicta ting. Urvaerkets IWC + Rolex før priser er ihvertfald gode nok.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
dobbeltpost
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 56
Tråde: 1
Modtaget Likes: 66 i 31 svar
Givet Likes: 75
Gert. jeg har desværre ikke handlet med dem før, men jeg er ret sikker på at man lige skal tjekke de gængse priser andre steder også. Opskruede før priser er jo desværre nok et meget normalt fænomen.
•