På adskillige opfordringer både her i forum og via PM,
Vild historie
Mit mundvand har svært ved at blive inde
Jeg glæder mig allerede til næste afsnit.
Nyder at læse denne type indlæg
Svar
(20-01-2016, 06:52 PM)Avantismo Skrev: Who the fcuk is "Brietling" ?  Icon_lol
Simple spelling mistake,pleased to hear it tickled your childish humour Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(20-01-2016, 07:21 PM)Kurt B Skrev:
(20-01-2016, 06:52 PM)Avantismo Skrev: Who the fcuk is "Brietling" ?  Icon_lol

Hvor er det dog sørgeligt igen at modtage disse ligegyldige kommentarer når man poster noget med indhold.

Jeg har nok bevæget mig for meget på de store foraer ude i verden, og kan ikke forlige mig med den til tider barnlige opførsel her, derfor poster jeg så sjældent, og det er egentligt en skam, for jeg har så uendeligt meget at fortælle.

Smid en lignende kommentar på TZ, og du latterliggør dig selv, med eller uden en smiley, vi læser jo alle fcuk som fuck, tåbeligt......!!!

Ja - der var en stavefejl, og hvad så, det handler om ure her......!!!

Hvis du ønsker at gøre ham opmærksom på det så han kan rette den, så send ham dog en pm.

Hvis du / i ønsker at kommentere på ovenstående, så start en tråd eller send mig en pm.

Jeg er udmærket klar over at din kommentar ikke var alverden, og der er helt sikkert medlemmer der ryster mere på hovedet af mig en af dig, men hvis jeg kan flytte den almene opførsel her på forum bare en lille smule med ovenstående, med mine kommentarer til Stinger og dig (og nu også Gert)

Jeg er målløs og der skal ellers meget til, men når man siger at man har meget at fortælle og SELV fortæller at det er en skam for alle os andre ja så er sandalerne sgu lettet, og så topper man den lige med at overfuse et andet medlem helt uden grundlag.

Og jantelov har intet med det gøre jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad du ejer og hvad det er værd, og jeg ejer ikke evnen til at være misundelig.

Her er vi ud i almindelig dannelse over for andre mennesker, jeg er med på at din samling af Breitling er unik og mange penge værd det er gentage til alt tydelighed.

Hvorfor dine indlæg kun generelt handler om hvor stort dit overskud er, og er sat op så man skal blive imponeret, Skal jeg lade være usagt.

Jeg er nok en af de få herinde som ikke falder på halen af det du skriver og ejer, og det er ikke fordi at det mangler kvalitet, misundelse, jante eller andet.

Grunden til min holdning kan man læse,
i den måde du selv mener du har ret til at svare Kim på.

Jeg lover ikke at skrive i flere af dine indlæg, hvis der kommer flere det er jo op til dig, jeg er total ligeglad hvad du vælger.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(20-01-2016, 07:30 PM)Avantismo Skrev: Helt totalt misforstået Kurt B.

Jeg fattede bare ikke at Willy kunne stave Breitling forkert i en tråd som denne.

Det har intet med dig at gøre. Overhovedet.

Jeg gider ikke pb. Det var tænkt som en harmløs spøg.

At du så vælger at gå totalt i angrebsmode fortæller mere om dig.

Men jeg fornemmer at du er en stor menneskekender og jeg åbenbart er en sølle person.

Jeg skal nok undlade nogensinde at kommentere dine tråde igen.

Vidste ikke at vi ikke måtte være forskellige. Måske skulle man stoppe helt herinde så.
If you do not have the capability to understand that anyone can make a spelling mistake.Then i strongly recomend that you get some kind of help.And i think your comments about Kurt are out of place.This is not Facebook.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Kims kommentar syntes jeg var ret harmløs og hvis man/du var ligeglad kunne du jo bare vælge at trække på skulderen og gå videre til næste indlæg... Just my 2 cents.

Men ellers en god historie om service Icon_Up

Edit: du = Kurt B
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
fed oplevelse…. dem er der nok lang imellem, selv med din fantastiske samling, det er typisk at det sker når man mindst forventer det…. lidt som fester der bare opstår uden at være arrangeret…. de er altid sjovere…

mht. kommentarer, så skal der ofte læses godt mellem linierne… for at forstå/ikke misforstå, men det er intet ift. DWC forum der er mere "knald på læggehønen", se f.eks bare deres avatarer og signaturer !
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
To be honest,some people use a lot of their time trying to write something interesting on this site.And i agree with Kurt,it is bloody irritating to read stupid comments by people who do not contribute much.They just try to find fault with what others write.Sorry if i seem a bit pissed off,but i have just about had enough of it.My appeal is that if you cannot keep to talking about watches,then keep quiet.All it achieves is to throw a thread off course.I hope we can end this here,and not throw Kurts thread off course.
Svar
Johannes 19:22
/
Kristen
Svar
(20-01-2016, 08:40 PM)willy Skrev: To be honest,some people use a lot of their time trying to write something interesting on this site.And i agree with Kurt,it is bloody irritating to read stupid comments by people who do not contribute much.They just try to find fault with what others write.Sorry if i seem a bit pissed off,but i have just about had enough of it.My appeal is that if you cannot keep to talking about watches,then keep quiet.All it achieves is to throw a thread off course.I hope we can end this here,and not throw Kurts thread off course.
Øh IMO er Kim en af dem der bidrager mest til siden...  Icon_+1 Til Kim herfra
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Møller, pbr
Svar
Gutter jeg må bede jer om at droppe alle de personlige angreb og beskyldninger i denne tråd.

Der skal som bekendt være plads til alle, og det indebærer lidt tolerance fra alle parter.

Tråden bliver låst såfremt det fortsætter.

På forhånd tak for forståelsen :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • keldw
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)