Ur "rulle"
(29-07-2015, 11:25 AM)KimT Skrev: Morten, din tøsedreng Icon_crazy

Et fornuftigt springbar Tool og lidt tape de strategiske rigtige steder, så er det ingen sag.
Desuden så giver lidt ridser bare karakter Icon_blink

Modtaget, jeg nu har bestilt et springbar toolset hos CT watches, og så må jeg i gang Icon_e_biggrin1
Mvh
Morten
Svar
Så er der en beta udgave klar.

İmage

İmage
Svar
Er den lavet af en stof ble? Icon_e_biggrin1
Svar
Dog ikke. Det var noget random hvidt stof min kæreste havde liggende. Planen er at lave den i læder eller noget tykkere stof. Det her er bare for at se hvordan dimensioneringen skal være. Kan allerede nu se at den skal være højere og lommen skal være lidt dybere.
Svar
Man kan jo skæve lidt til rullerne os kokke bruger til vores knive :-)
Svar
Jeg fik i dag en uventet gave i form af en lækker læderrulle med posten fra en anden urtosse som havde set min tråd :-)

Billeder m.v. følger.....
Svar
Så fik jeg taget lidt billeder af den virkelig lækre ur-rulle som en utrolig rar urtosse har sendt til mig efter at have læst denne tråd med mine overvejelser.

En kæmpe tak til dig herfra - du ved hvem du er Icon_Up

Sammenrullet med 3 ure i (4 rum)

İmage

Åben

İmage

I hånden for at give et indtryk af størrelsen.

İmage
Svar
Det der, ser bare pivlækkert ud.

Jeg overvejede sådan en rulle på et tidspunkt, men kom fra det, da mit IWC ikke kunne bruges i rullen.
Mvh Kim 
Svar
Ja, til ure med integreret lænke som dit IWC duer det ikke, men til de ure jeg har nu spiller det bare :-)
Svar
Ville det evt. Være en fordel at lave tre "typer" rum? 1. Selve uret 2. Lænke/rem 3. Værktøj til montering.

Ps. Til dem der ofte skifter rem som jeg så få anskaffet nogle spring bars og remme med quick release... Risikerer man ikke i farten at ridse kassen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)