Ur "rulle"
Nogen der bruger denne type opbevaring/transport og er i tilfredse med det? Det er primært til ure med lænke og jeg har små stykker filt man kan ligge mellem lænke og ur, så der ikke ridses. Jeg tænker bare over hvor godt det i virkeligheden fungerer når den rulles sammen/lukkes?

İmage

I dag bruger jeg en stor solid kasse, men synes den fylder lidt for meget og jeg har alligevel så få ure tilbage at den ser noget tom ud.

(Gammelt billede)

İmage
Svar
Hej Kim,

Jeg har en rulle fra Hodinkee's shop. Den er super lækker og virker helt fint. Man skal dog lige tænke sig om mht. hvordan man lægger/vender spænderne så de ikke ridser mv.

İmage

Når jeg ikke rejser med den, så bruger jeg den til mine løse remme og værktøjet til at skifte med. 

Claus

Svar
Sådan en rulle kan altså ikke være svær selv at lave`? Måske man skulle prøve at finde noget lækkert stof og få kæresten til at hjælpe med symaskinen?
Svar
Den dag min hustru eller jeg rører en symaskine står verden ikke længere ;-)

Men lav lige en lækker en til mig også......
Svar
Jeg har en prototype klar inden søndag!
Svar
Ha ha - jeg tænkte godt du havde skjulte talenter. Lav den så lommerne passer til dine Tudor ;-)
Svar
Jeps. Hvor mange ure skal der være plads til? 6?
Svar
Ja, det er nok meget tilpas :-)
Svar
Jeg har prøvet den type "rulle". Den er IMHO ikke egnet til ure på lænke eller foldespænde.
JK
Svar
Ure med integreret lænke (som RO og lign.) vil selvfølgelig ikke kunne være der i, men alm. Rolex som kan ligge helt fladt burde kunne gå eller?

I øjeblikket opbevarer jeg dem i de små velour poser fra Klarlund og det er jo lidt samme princip.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)