Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(27-06-2015, 10:22 AM)TioMalo Skrev: Nyd ferien Peter !
Mvh. John
Tak, John - dét gør jeg allerede :-)
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Så kom der svar fra en af drengene. Han rejser ofte til Thailand og vender altid tilbage med enten AP eller Patek.
"3rd floor MBK near jewelry area & 4th floor Central world"
Mht. Vintage Rolex, så vil jeg være forsigtig alle steder og ikke kun i Asien. Med alle andre mærker ved man med det samme om man har fat i den ægte vare eller ej.
God jagt og god ferie.
Truyen
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(27-06-2015, 10:55 AM)Truyen Skrev: Så kom der svar fra en af drengene. Han rejser ofte til Thailand og vender altid tilbage med enten AP eller Patek.
"3rd floor MBK near jewelry area & 4th floor Central world"
Mht. Vintage Rolex, så vil jeg være forsigtig alle steder og ikke kun i Asien. Med alle andre mærker ved man med det samme om man har fat i den ægte vare eller ej.
God jagt og god ferie.
Cool !!
Tak for tippet - vil checke det ud
Og du har helt ret mht. vintage Rolex !! Det er giftigt, hvis ikke man selv har stor viden - så det vil jeg nok holde mig fra og i stedet handle med folk, jeg kender, når det kommer dertil !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•