Hvordan har i det, med det nye urforum
Jeg vender mig dog aldrig til farvevalgene. Først blå og nu gul. Hvad er der galt med en neutral farve? Icon_smil
Svar
Det er jo lige til at få hjerteflimmer når man kører op og ned på startsiden. Fan bliver jeg ikke - kan simpelthen ikke holde det ud!!! Icon_computer Icon_computer Icon_computer
Svar
(07-05-2015, 09:45 PM)Black Seal Skrev: Det er jo lige til at få hjerteflimmer når man kører op og ned på startsiden. Fan bliver jeg ikke - kan simpelthen ikke holde det ud!!! Icon_computer Icon_computer Icon_computer
Icon_Up
Svar
Ja, den gule er godt nok noget fesen.

/Bjørn
Svar
Mojohe blev til Mojohe67. Min gamle konto har jeg ikke adgang til mere? Har spurgt gentagne gange om hjælp - desværre uden nogen reaktion. Så er nu oprettet i nyt navn.
Svar
(08-05-2015, 10:15 AM)mojohe67 Skrev: Mojohe blev til Mojohe67. Min gamle konto har jeg ikke adgang til mere? Har spurgt gentagne gange om hjælp - desværre uden nogen reaktion. Så er nu oprettet i nyt navn.

Martin - jeg har sendt mail til dig vedr. dette et par gange. Kan du ikke sammenlægge den gamle og den nye konto i samarbejde med ham, så der kommer styr på det?
Svar
Hvordan har jeg det med det nye forum ?

Ikke at være kontrær bare at være kontrær men layout og farvelægningen når ikke Kim´s gl. forum til sokkeholderne.
Og det gør at jeg - i hvert fald indtil videre - har en megen begrænset lyst til at hænge her.

Vi håber at ting ændrer sig.... Icon_blink

God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Ha ha - jeg synes faktisk det er bedre nu end da jeg havde det. Men bare rolig John, du skal nok vænne dig til det.
Svar
Hvis man går ind under Andre indstillinger kan man ændre hvordan forum ser ud. Den der hedder square er mindre grim at se på.
Svar
(08-05-2015, 11:35 AM)Kristofferj Skrev: Hvis man går ind under Andre indstillinger kan man ændre hvordan forum ser ud. Den der hedder square er mindre grim at se på.

SUPER det er meget bedre og jeg har nye indlæg ude til højre Icon_Up
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)