Hvordan har i det, med det nye urforum
(27-04-2015, 05:57 PM)maclerche Skrev:
(27-04-2015, 05:13 PM)Avantismo Skrev: Som udgangspunkt er jeg ikke særlig vild med det nye look og den ændrede brugerflade.

Teksten er en del større end alle andre forums jeg kommer på og jeg gider ikke zoome ud hver gang jeg bruger dette forum.

Brugte 99 % af tiden "vis nye indlæg".... Den er væk ?

Men det er da bedre end ingenting.

Det er faktisk den samme fornemmelse og mening jeg har med det nye forum, desuden savner jeg at man kan se om en PM er læst eller ej.
"vis nye indlæg" savner jeg også!

Om en PM er læst kan du se i panelet for beskeder under tracking.

Vis nye indlæg kigger jeg på i løget af ugen. 
Svar
(27-04-2015, 06:00 PM)WatchThis.dk Skrev: Nu har jeg kun været på ItsTime, hvor den hyppigste årsag til konflikter opstod, fordi indlæg blev misforstået. En smiley kan gøre alverden til forskel  Icon_smil Men nu er det selvfølgelig kun ét klik til forskel  Icon_blink

/Mads

Så er det lavet men det er kun dig og brugere der hedder Hans der kan benytte sig af smilies i hurtig-svar!
Svar
Hahahah, jeg er vild med det! Icon_party Icon_Up Icon_sign
Svar
Tapatalk image uploader virker heller særlig godt i dette forum.

Icon_computer
Mvh Kim 
Svar
(27-04-2015, 06:15 PM)Avantismo Skrev: Tapatalk image uploader virker heller særlig godt i dette forum.

Icon_computer

Det har jeg lagt mærke til. 
Jeg er ved at undersøge om hosten har performance problemer. Efter kl. 18.00 kan jeg næsten ikke åbne PHPAdmin.

Martin
Svar
Vil I prøve at fremprovokerer "ekstra billede" problemet?
Svar
Ekstra billede - nope, jeg kan ikke få den til det lige nu  Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Martin, vil du ligge mine konti sammen, Claus Tukjær - CT-Watches.dk - Tukjær ? Brugernavnet skal være Claus Tukjær.
Svar
(27-04-2015, 06:48 PM)Claus Tukjær Skrev: Martin, vil du ligge mine konti sammen, Claus Tukjær - CT-Watches.dk - Tukjær ? Brugernavnet skal være Claus Tukjær.

Done. 
Svar
Jeg vil ikke rigtig give min bedømmelse før det er helt oppe og køre rigtig,
Men der er et par ting som jeg finder dårligt i forhold til hvad vi var vant til.

1. Det sorte i opsætningen syntes jeg sløre for mulighederne.
2. En mulighed for at komme tilbage til forums i bunden af en tråd.
3. Hvorfor er den side man er på i en tråd i sort, det ville give mere mening hvis den var markeret.

Det virker lidt som om der er for mange muligheder man dybest set ikke skal bruge,
Tror desværre ikke jeg bliver rigtig fan, men jeg håber.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)