Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg siger jo ikke at alle der ikke deltager i GTG, er sådan
Men dem som skaber de "værste" episoder er gerne folk som gemmer sig bag skærmen.
•
Svar: 460
Tråde: 69
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
peter Skrev:Hej
Generelt synes jeg at der kun skal skrives på dansk, for så kan mange af misforståelserne fjernes, da fucking på engelsk ikke er så groft ment som at bolle på dansk, som er den direkte oversættelse af fucking.
MVH Peter
Jeg er helt enig Peter. Ved at bruge et engelsk udtryk "Fucking" eller et fransk "Merde" kommer en sprogliggørelse eller italesættelse let til at fremstå ufarlig.
Nej lad os kalde tingene ved deres rette navn. Så vi fremover får betegnelser som "kneppe lækker klokke". For det er vel ikke så slemt - vel?

(også sætter jeg en smiley - for at nedtone mit budskab, eller vise min ironi eller fortælle at jeg er sørme sjov nu eller eller eller eller eller) Smilies kan dælme også sætte noget i kog! Men det er en anden snak.
Generelt synes jeg dog sprogbrugen er ok her på sitet om man deltager i GTG eller ej.
VH
Morten
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
På audiclub, hvor jeg også skriver, er der lagt en lidt sjov funktion ind i sitet.
Hvis man bruger bestemte ord "oversætter" sitet automatisk ordet til et mere moderat ordvalg.
Blot et par eksempler :
Satan = Søren
Sex = Peddirørsfletning
Lort = Lagkage.
Måske en mulighed.
Sitet benytter samme platform som dette forum.
Ellers er jeg enig med Willy i at hvis man holder det om ure og ikke bliver personlige, så skal moderatorerne vel nok gribe ind, hvis sproget bliver for broget.
Blot min holdning.
•
jacob jensen
Unregistered
Willy er desværre dags dato blevet smidt af forummet
mener det er rigtigt trist både fordi han besad en bred viden om urverden og mærkerne og den ærlige form han kørte sine indlæg i
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Jeg syntes at man skal holde en sober tone.
Man kender ikke folk og man kan hurtigt blive misforstået.
Behandl folk som du selv vil behandles, det kommer man langt med

Det har jeg levet efter i 44 år
Når det er sagt, så er vi forskellige. Og det der er ok nogle steder er ikke det andre steder.
Mht. Willy, som sikkert er "kilden eller kernen" her, så læser jeg ikke hans indlæg....
Jeg har intet imod ham, men jeg gider ikke læse Engelsk på et Dansk forum. Hvis jeg vil går jeg på TZ eller lign.
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Trist willy ikke er på forum mere og hvis det skyldes sprogbrug har han jo fået "advarsler" nok.
Mvh
Klaus
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg tror at det er de færreste der kommer til at savne Willy, da han utallige gange har hånet folk med deres meninger omkring både ure, og iøvrigt også om biler.
MVH Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg har aldrig i et indlæg fra willy set at han har hånet personen han har tydelig vist hvis han var uenig ja,men aldrig gået efter manden
har du et eller flere link der kan underbygge din påstand Peter
•
Svar: 113
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Givet Likes: 0
Willy er tilsyneladende ikke den eneste som er blevet "neutraliseret" - er der mon fundet en mild version af "de lange knives nat" sted?
Jeg synes det er en skam, at de farverige ikke får et rum. De har ofte en lidt firkantet holdning, men samtidigt er de tit og ofte også dem mest den største faglighed.
Det er en skam for Vintageure, at spamchattere, rygklappere og wannabies stille og roligt tager over.
/Mikkel
•