PAM351
#1
Hej

Saa fik jeg mit PAM351 og et nyt kamera Icon_e_biggrin

Haaber I nyder billederne.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#2
Velkommen til forum, og til lykke med et fantastisk lækkert PAM Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
#3
Super lækkert - tillykke!

//Berg
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#4
MØGFED KLOKKE!!! Velkomme til!
Svar
#5
Tak, dejligt at vaere blandt ligesindede Icon_e_biggrin

Uploader lige et bare billeder af mine nye straps - enjoy og god weekend til alle Icon_e_biggrin
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#6
Det er allerede sagt, men WOW, det er et super lækkert Pam...........
Og fede remme. Især farven på strudsen IMHO Icon_e_biggrin
Svar
#7
Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
Super fin ur du har fået dig der,,,stort tillykke med den,,,,er der andet end viserne der er anderledes på en 351'er på forhold til 312'er???
By
G
Svar
#9
Hej,

Der er nogle faa forskelle:

351: brown dial, titanium case
312: black dial, stainless steel case

ellers ligner de hinanden meget.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#10
Velkommen til - og jeg melder mig ind i koret: Mega lækkert ur, og du har ramt farvespillet eminent med den strudserem!!

- Hvem har lavet den??

Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)